שאלות ותשובות

האם ישנן דרישות מינימום להורדת אפליקציית Mobikeys לטלפונים חכמים?

אפליקציית Mobikeys דורשת גרסאות מינימום באנדרואיד (3.0X) ומכשירי אפל (IOS 6X).

מהו מספר הטלפון של שירות הלקוחות?

02-9944000. ואפשר גם לפנות אלינו באמצעות עמוד צור קשר באפליקציה או באתר האינטרנט.

האם ניתן להתקין את המערכת לבד?

לא וגם לא מומלץ.
מערכת שלא הותקנה על-ידי מתקין מורשה אינה חוסה תחת אחריות. התקנת מערכת חייבת להיעשות על-ידי מתקין מורשה באחת מתחנות ההתקנה של Mobikeys הפרוסות ברחבי הארץ.  

בתהליך ההרשמה קיבלתי הודעה בדבר "מספר טלפון איננו חוקי", מה עלי לעשות?

במידה ומספר הטלפון שהוזן "איננו חוקי", סביר להניח שמספר הטלפון לא הוגדר כראוי במערכת ההרשאות. בכל מקרה של אי בהירות פנו לשירות הלקוחות בטלפון 02-9944000.

מדוע הרכבים שלי אינם מופיעים ברשימת הרכבים במסך הפתיחה?

רשימת הרכבים באפליקציה מוגדרת לפי זהות המשתמש. במידה ולא מופיעים רכבים ברשימת הרכבים, פנו לשירות הלקוחות על מנת שרשימה זו תעודכן. 

בבעלותי טלפון חכם אשר מבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד. כיצד אני עורך אנשי קשר?

על מנת לערוך אנשי קשר במכשירי אנדרואיד יש להוסיף את אנשי הקשר הרלוונטיים במערכת הטלפון ולא דרך האפליקציה של Mobikeys.
האפליקציה מתממשקת עם הנתונים בטלפון הנייד לאחר העריכה.

"התרעה לא נשמרה", מה זה אומר?

לעתים, בשל קשיי גישה לרשת האינטרנט של הטלפון החכם, התרעה שהוגדרה לא נשמרה במערכת. על כן, כאשר מתקבל הודעה מעין זו, נסו לעדכן את ההתראה מאוחר יותר. בכל מקרה, אתם מוזמנים לפנות לעדכן את ההתראה עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 02-9944000.

אינני מצליח לפתוח או לסגור את דלתות הרכב ממרחק, מדוע?

פתיחה וסגירה של דלתות הרכב ממרחק תלויה בגישה לרשת האינטרנט ממכשיר הטלפון החכם ומערכת MobiKeys ברכב.
בכל מקרה של תקלה יש לנסות במועד מאוחר יותר או לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 02-9944000.

מהי התרעת חיווי משקל?

התרעת חיווי משקל נועדה לחוות מצב בו נוסע ישוב במושב עם חיישן כאשר מנוע הרכב כבוי. התרעה זו נועדה למנוע מצב של שכחת ילדים ברכב. ההתרעה תישלח לאנשי הקשר ובאמצעים שהוגדרו מבעוד מועד במערכת (הודעת דואר אלקטרוני, הודעת 'פוש' לאפליקציה או מסרון SMS.

מדוע עלי לקבוע השהייה בהתרעת משקל?

כידוע, מרגע כיבוי מנוע הרכב בסוף נסיעה ועד ליציאת אחרון הנוסעים מהרכב חולף פרק זמן מסוים שבמסגרתו אין טעם בשידור התרעות חירום. ריבוי התרעות שווא פוגם בחוויית ואפקטיביות השימוש.
לכן, נקבע כי התרעת חיווי משקל תשלח רק לאחר פרק זמן רצוף של ישיבה על החיישן, כפי שייקבע המנוי.

מדוע בדיקת חיווי משקל נכשלת?

בדיקת חיווי משקל נועדה לבדוק את תקינותו של החיישן אשר מותקן ברכב ויש לשבת על החיישן בזמן הבדיקה. במידה ולא תשבו על החיישן, תתקבל התראה בדבר "חיווי משקל נכשל". ככל שהודעה זו מתקבלת כאשר מישהו יושב על חיישן המשקל, עליכם לפנות לשירות הלקוחות במס' 02-9944000.

התרעת חיווי משקל לא פועלת?

מספר סיבות עשויות לגרום להיעדר חיווי משקל מהחיישן שהותקן במושב, על כן חשוב לפעול על פי סדר הפעולות הבא:
1. שבו על חיישן הישיבה במושב הייעודי והיכנסו למסך החיוויים באפליקציה. לצד 'סנסור ישיבה' צריך להופיע הערך 'יש'. משמעות הדבר שהחיישן עובד ותקין.
2. בדקו האם התנאים שהוגדרו להפעלת חיווי המשקל אכן מתקיימים. למשל, זמן ההשהיה ואופן דיווח ההתרעה (הודעת דואר אלקטרוני, 'פוש' או מסרון SMS).
3. במידה ומדובר במנוי ספציפי שאינו מקבל התרעה, בדקו האם המנוי הוגדר ברשימת מקבלי ההתרעות.
4. אם התקלה נמשכת בצעו בדיקת חיווי משקל במסך בדיקות מערכות.
בכל מקרה אחר פנו לאחד מן המתקינים המורשים כמפורט באתר האינטרנט או למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 02-9944000.

מהי התרעת מהירות?

התרעת מהירות מופעלת כאשר הרכב נסע במהירות גבוהה מזו שהוגדרה במערכת על-ידי המנוי. 

מדוע מתקבלים נתונים שגויים במסך חיוויים?

בכל מקרה בו נתקבלו נתונים שגויים במסך החיוויים מומלץ לבצע בדיקה של תקינות המערכת (במסך "בדיקת מערכות"). בכל מקרה שהבדיקה לא צלחה אנא פנו למוקד שירות הלקוחות בטלפון 02-9944000.

מדוע בדיקת תקינות מערכת נכשלת?

בדיקת תקינות מערכת עשויה להיכשל בשל היעדר גישה לרשת האינטרנט של הטלפון הנייד. במידה ונתקלתם בקשיי התחברות נסו במועד מאוחר יותר ובכל מקרה של ספק פנו למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 02-9944000.

כמה חיישני משקל נכללים בערכה ואם ניתן להוסיף חיישנים?

ערכת MobiKeys מגיעה עם חיישן משקל אחד. באפשרות הלקוח להוסיף חיישנים נוספים בעלות 99 ש"ח לחיישן. אין מגבלה במספר החיישנים הנרכשים. 

מהו חיישן USB?

זהו חיישן משקל נתיק המתאים למושבי תינוק שהוצאתם מהרכב נדרשת לעתים קרובות (הוצאת הפעוט, ניקיון הרכב  וכו').  

כיצד מבטלים התקשרות?

לקוח המעוניין להפסיק ההתקשרות יהיה עליו לפרק את מכלולי הערכה מרכבו כאשר הם במצב תקין, באריזה המקורית ובצירוף קבלת הרכישה. פירוק הערכה חייב להיעשות באחד ממוסכי המתקינים המורשים ובעלות חד פעמית של 99 ש"ח.    

מהם עדכוני תוכנה ושירות?

MobiKeys מחויבת לעדכוני חומרה ותוכנה החיוניים לקיומו של שירות תקין. בשלב זה, גם מאפיינים חדשים (פיצ'רים) המפותחים ע"י חטיבת המו"פ נכללים ברשימת העדכונים שלגביהם אין חיוב. ייתכן ובעתיד פיצ'רים ושירותים חדשים יתומחרו בנפרד. 

מהם דמי התקנה?

דמי ההתקנה אינם נכללים בעלות הערכה. הם עד סך מקסימלי של 299 ש"ח שאינם משולמים ל-MobiKeys אלא למתקין המורשה בעבור שירות ההתקנה. 

תקלה, למי פונים?

בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה יש לגשת למתקין מורשה שהתקין את המערכת, אלא אם נאמר לכם אחרת ממוקד שירות הלקוחות.

מהו זמזם דשבורד?

מתקן חיווי קולי המותקן ליד נהג הרכב ומופעל כאשר מנוע הרכב נכבה וחיישן המשקל המותקן על גבי המושב מזהה נוכחות נוסע. מתקן זה נועד לסייע להסב את ערנות הנהג לנוכחות ילד במושב בו הותקן החיישן.

צור קשר

ימים א-ה: 9:00 - 17:00
ת.ד: 11272, ירושלים