מבוא:

לפני השכרת משרד משותף חשוב לבדוק האם החלל מתאים לחברה שלכם. חלק מהדברים שצריך לבדוק הם:

– גודל המשרד מספיק לצוות שלך.

– זה ליד תחבורה ציבורית ויש לו מתקני חניה

– זה קרוב לשירותים כמו בתי קפה, מסעדות, בנקים

– יש בו מטבחון וחדרי ישיבות

משרדים משותפים הם בחירה פופולרית עבור סטארטאפים, יזמים ופרילנסרים כאחד. הם מציעים אפשרות משתלמת יותר מאשר השכרת שטח משרדים מאפס. אבל לפני שאתה נרשם למשרד המשותף הראשון שלך, הנה מה שאתה צריך לעשות כדי לוודא שזה יעבוד לך טוב.

רוב האנשים חושבים שהיתרון העיקרי של משרד משותף הוא פוטנציאל הקיצוץ שלו. נכון שכאשר שוכרים קומה שלמה או בניין עולה יותר מדי, סידור מסוג זה יכול להיות יתרון. אבל יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון לפני שנרשמים לאופציה הזמינה הראשונה בשוק.

ראשית, בררו האם לחברה יש ניסיון בתחום זה וכיצד היא מנהלת את הציפיות של לקוחותיה מבחינת איכות השירות והשירותים המוצעים.

מבוא – מציאת המקום המתאים לעסק שלך

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון לפני השכרת שטח משרדים משותף. חשוב למצוא את המקום המתאים לעסק שלכם ולוודא שאתם לא משלמים יותר מהנדרש.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשמחפשים שטח משרדים משותף:

– איזה סוג של עסק יש לי?

– כמה אנשים צריכים לעבוד שם?

– איזה סוג של שירותים אני צריך?

– כמה זמן אבלה במשרד?

– האם אני רוצה תכנית פתוחה או משרדים פרטיים?

כשזה מגיע למציאת המקום המתאים לעסק שלך, יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון. אתה צריך להיות בטוח שהמשרד נמצא באזור עם עומסי רגליים ותחבורה ציבורית טובה. זה יעזור לך למשוך יותר לקוחות ויקל על העובדים שלך לנסוע לעבודה.

צריך גם לקחת בחשבון את גודל המשרד. גודל המשרד יהיה תלוי בכמה אנשים עובדים בחברה שלך ואיזה סוג עבודה הם עושים. כדאי גם לבדוק אם יש מספיק מקום לכל הציוד שלכם או שתצטרכו להשכיר חלל נוסף גם בשביל זה.

גורם חשוב נוסף הוא האם יש שירותים בקרבת מקום או לא כמו מסעדות, בתי קפה, חנויות מכולת וכו'. חשוב שמקומות אלו יהיו בקרבת מקום

מהן העלויות הכרוכות במשרדים משותפים?

חללי משרדים משותפים הם הטרנד החדש במקום העבודה המודרני. הם מהווים פתרון חסכוני לעסקים קטנים וסטארטאפים הזקוקים לחלל משרדי מקצועי ללא ההוצאות הגבוהות. משרדים משותפים מספקים לכם סביבת עבודה ואת כל המשאבים הדרושים לכם כדי להפעיל את העסק שלכם.

העלויות הכרוכות במשרדים משותפים תלויות באיזה סוג של שטח משרדים אתה רוצה, כמה שטח צריך, אילו שירותים אתה רוצה לכלול וכו'.

משרדים משותפים הופכים לאופציה פופולרית עבור סטארטאפים, עסקים קטנים ופרילנסרים. היתרונות העיקריים של משרד משותף הם העלויות הנמוכות יותר והשעות הגמישות. אך לפני השכרת משרד משותף, חשוב לדעת מהן העלויות הכרוכות במשרד מסוג זה וכמה עולה השכרת משרד.

עלויות: ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות השכרת שטח משרדים. אחד מהם הוא גודל החלל שיכול לנוע בין משרדים פרטיים קטנים יותר לחללים פתוחים גדולים עם מספר שולחנות עבודה. הגורם השני הוא האם אתה זקוק לגישה לאינטרנט או שיש לך חיבור פס רחב משלך בבית או במקום אחר. בנוסף, עליכם לשקול האם אתם זקוקים לרהיטים כמו שולחנות כתיבה, כיסאות ושטח אחסון לחפצים שלכם. לבסוף, יש גם כמה עלויות נוספות
לעוד פרטים נוספים בתחום של משרדים להשכרה בראשון לציון נא לגשת לאתר offix-israel.co.il

כמה מקום אני צריך?

משרד משותף הוא חלל משרדי המושכר על ידי קבוצת אנשים לעבודה משותפת. חללי משרד משותפים יכולים להגיע בצורות וגדלים רבים ושונים. הם בדרך כלל משתלמים יותר מאשר לשכור בניין שלם עבור עצמו.

לפני השכרת משרד משותף, כדאי לוודא שהשטח גדול מספיק לצוות שלכם ולעבודה שאתם צריכים לעשות בו. זה צריך גם לכלול את השירותים שהצוות שלך צריך כמו מטבח, חדרי ישיבות, אזור קבלה וכו'.

חלק זה ידון בכמות השטח הדרושה למשרד, וכמה מקום נדרש לאדם בחדר הישיבות.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני השכרת משרד משותף. אחד הדברים האלה הוא כמה מקום אתה צריך למשרד שלך. כאשר אתם מחפשים משרד להשכרה, חשוב להבין איזה גודל של משרדים יתאים ביותר לצרכים שלכם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר שוכרים משרד הוא כמות החללים הדרושים לאדם בחדר הישיבות. חדרי ישיבות מושכרים בדרך כלל בשטח מרובע וחשוב לדעת מידע זה לפני שחותמים על הסכם שכירות עם בניין משרדים.