איזה בשמים לגברים הכי מומלצים?

הקדמה: מהי קלן וכיצד היא שונה מהבושם?

הבושם הוא ניחוח חזק הנלבש על ידי גברים ונשים כאחד. הוא מורכב בדרך כלל מתמציות טבעיות עם תערובת של שמנים ואלכוהול. ההבדל העיקרי בין שני הניחוחות, קלן ובושם, הוא ריכוז התרכובות הארומטיות. בבושם טיפוסי יש כ-15-20% תרכובות ארומטיות בעוד שבקלן יש כ-3-4%.

הבשמים המומלצים ביותר לגברים הם: Dior Homme Sport, Burberry London, Givenchy Play Intense, Gucci Guilty Black Pour Homme.

תעשיית הבשמים היא אחת התעשיות הרווחיות בעולם. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים לגברים ויכול להיות קשה למצוא את הבשמים המתאימים. עם זאת, יש כמה הנחיות כלליות שיעזרו לך למצוא את הבושם הטוב ביותר לגברים.

בשמים הם תערובת של מרכיבים שונים המייצרים ריח נעים. שני סוגי הבשמים העיקריים הם או דה קולון ושמני בושם. קלן הוא ניחוח ארומטי המורכב בדרך כלל משמני הדרים ואלכוהול, שהוא הרבה יותר קל משמן בושם ונמשך כארבע שעות על העור שלך. קלן לגברים, לעומת זאת, יכולה להימשך עד 24 שעות או יותר, תלוי בתדירות היישום. קלן לגברים גם זולה יותר משמן בושם כי יש לו ריכוזים נמוכים יותר של שמני ריח בנוסחה שלו

הקדמה: המדריך האולטימטיבי למציאת הבושם הטוב ביותר לגברים

מאמר זה הוא מדריך מקיף למציאת הבושם הטוב ביותר לגברים. הוא נועד לעזור לך למצוא את הריח המושלם עבור הצרכים וההעדפות שלך.

הצעד הראשון בבחירת ניחוח הוא לחשוב איזה סוג של גבר אתה. לדוגמה, אם אתה מקצוען עסקי, אז אולי עדיף לבחור משהו כמו Hugo Boss Bottled Unlimited בעל ניחוח בוגר ומעודן יותר. אם אתה יותר טיפוס של בחור בחוץ אז טום פורד טבק וניל עשוי להיות מתאים יותר כי יש לו יותר תחושה גברית ומחוספסת.

בחירת הבושם המתאים יכולה להיות משימה קשה. עם כל כך הרבה מותגים וניחוחות לבחירה, זה יכול להיות קשה למצוא את הריח המושלם.

ריכזנו עבורכם רשימה של הבשמים הטובים ביותר לגברים על מנת לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

רשימה זו כוללת בשמים מכל העולם, ומכסה את כל טווחי המחירים השונים.

אנו מקווים שהמדריך הזה יעזור לך למצוא את הריח המושלם שלך!

כיצד לבחור את קלן המתאימה לפי הסגנון האישי שלך

בחירת בושם או קלן מתאים לגברים יכולה להיות משימה לא פשוטה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הסגנון האישי שלך. רוצים להריח ספורטיבי ונקי, או רוצים ריח יותר מתוחכם? ישנם בשמים לגברים שמתאימים לכולם.

מאמר זה יציג בפניכם כמה מהבשמים הטובים ביותר לגברים הקיימים היום בשוק.

ישנם גורמים רבים שקובעים איך בושם מריח על מישהו, כולל כימיה גופו וגילו. זו הסיבה שכל כך חשוב להריח לפני שאתה קונה!

בשמים הם דרך מצוינת לבטא את האישיות והסגנון שלך. אבל למצוא את הריח המתאים לך יכולה להיות משימה קשה, במיוחד אם אתה לא יודע איזה סוג של ניחוח הכי מתאים לטעם האישי שלך.

במאמר זה, ריכזנו עבורכם רשימה של הבשמים הטובים ביותר לגברים שנמצאים כיום בשוק בשנת 2018. אנו מקווים שזה יעזור לכם למצוא את הקולון המושלם שלכם תוך זמן קצר!

להלן רשימת הבשמים הטובים ביותר לגברים:

1) ספריי או דה טואלט Dior Sauvage לגברים

2) תרסיס קלן לגברים של Chanel Allure Homme Sport
עבור מידע אודות איזה בשמים לגברים הכי מומלצים? ניתן לבדוק ב- perfume4all.co.il

3) Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme Cologne תרסיס לגברים

4) צ'אן

הבשמים הטובים ביותר לגברים מתחת ל-50 דולר

הבשמים הטובים ביותר לגברים מתחת ל-50 דולר

אנשים רבים לא מוכנים להוציא הרבה כסף על בושם, אבל הם עדיין רוצים להריח נהדר. ישנם בשמים רבים שעולים פחות מ-$50, וחלקם אפילו מתחת ל-20$. הנה רשימה של הבשמים הטובים ביותר לגברים שעולים פחות מ-$50.

– Chanel Allure Homme Sport: זהו אחד הריחות הפופולריים ביותר לגברים בשנים האחרונות. יש לו תווים של אשכולית ולבנדר והוא מחזיק מעמד לאורך כל היום. זה אולי יקר יותר מבשמים אחרים ברשימה הזו, אבל זה שווה את זה כי אתה תריח מדהים כל היום.

– Gucci Guilty Pour Homme: זהו בושם קליל עם תווים של

כולנו יודעים שבשמים לגברים אינם זולים. אבל יש כמה בשמים לגברים שאינם יקרים וניתן לרכוש אותם בתקציב.

כמה בשמים לגברים שתוכלו לקנות מתחת ל-50 דולר הם קלווין קליין, בורברי וראלף לורן. שלושת המותגים הללו מספקים בשמים באיכות מעולה לגברים שמגיעים במחיר ידידותי לתקציב.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן