איך בוחרים את הכיסוי הנכון לספה?

פריצות ושינויים קיימים יכולים לסייע להתאמת כיסוי הספה ולעבודה, וכיסויי החלקה עקב החומרים הניתנים להתאמה שלהם פחות כואבים להשיג ולשמור על המראה הרצוי.

אם אתה רוצה שהריהוט החלקלק שלך ייראה אופנתי ככל האפשר

אתה יכול לקנות כיסוי מותאם אישית או חצי מותאם אישית. כיסויי ספות מגיעים במגוון סגנונות, כך שתצטרך למצוא אחד שהוא הספה שלך וגם אורח החיים שלך. בד, צבע ודוגמא הם גורמים חשובים נוספים, שכן הם מעניקים חום ואישיות לכריכת הספה כדי להשלים את אזור המגורים שלך.

בקטגוריית כיסויי הספה הטרומית תמצאו מגוון התאמות

עם התאמות רופפות בבדים שונים שאינם נמתחים, התאמות צמודות וכיסויי מתיחה עשויים בדים הטובים למתיחה. ככלל, בדי כריכה כבדים הם בינוניים ומשתלבים היטב עם הרהיטים שלך. אין כיסוי אוניברסלי, טרומי שמתאים לכל הספות, ללא קשר אם הבד גדול או אלסטי.

בהתאם לאופן שבו הספה שלך נמצאת בחדר

הכיסוי יכול לעזור למנוע מהבד להיעלם באור השמש. אם יש לך מסגרת עץ עם זרועות עץ על הספה שלך, כיסוי לא יכול להיות רעיון טוב מכיוון שאף אחד לא יכול להרגיש את הבד. אם על הכיסא או הספה יש מסגרות עץ על הזרועות, הכיסוי לא יכול להיות הרעיון הטוב ביותר מכיוון שהזרועות מרגישות את הבד.

בעת הנחת הספה מתחת לכריכה, שימו לב למיקום התפרים והתאימו אותה לקצוות הספה, שימו לב גם לסימטריה של התפרים, מכיוון שזה יעזור לכם להשיג צללית טובה יותר. .

כיסוי לספה נותן לך את ההזדמנות לשנות את מראה הספה שלך מבלי שתצטרך לקנות ספה חדשה

הם מגיעים בסגנונות וצבעים רבים, והם כה גדולים עד שהם מתאימים 2-3 חתיכות ספה מרופדת. אם אתם רוצים כיסוי לספה שנשאר ואינו מחליק או נוסע למעלה ולמטה, כדאי לשקול כיסוי מרובה חלקים שקשור או נתפר יחד עם רצועת גומי בתחתית.

התאמה טובה לכריכה מגיעה מהתופרת או הרפד המקומי שלך

והם יכולים לעבוד עם הספה שלך. מעטה אבק מותאם אישית למחצה הוא מעין כיסוי מיוחד שמתאים לרהיט מסוים והופך את מכונת מעטפת האבק לכביסה. מזוודה טרומית נראית בדיוק כשאתה מכניס את העטים והבד מתחת לריהוט.

אם לכריכה יש חצאית או תחתית צווארון

מדוד את המרחק מהרצפה לרצפת הספה שלך למרחק. המרחק הזה מכוסה בסלסולים או בתחתית החצאית הקפלים. וודא כיסויים דומים אחרים מתאימים לספה (8.3 עד 9.6 אינץ '), כיסוי למושב אהבה (5.8 עד 7.3 אינץ') או כיסוי כיסא (3.2 עד 4.3 אינץ ').

לרוב מכסי המגן יש עליית גג סטנדרטית של שישה עד שמונה סנטימטרים, אך ניתן למצוא קמעונאי פוטון או מזרן המציע כיסוי בהתאמה אישית. למצוא כיסוי שמתאים לספה שלך יכול להיות קשה, אבל במציאות זה די פשוט.

לאחר ששמת לב שהרהיטים שלך נמצאים בשימוש רב

חפש כיסוי עמיד עשוי כותנה כבדה. עדיף לבחור במעטפת אבק כהה או כזו שיש לה דוגמה להסתרת כתמים, כך שתוכל לקנות מעטפת אבק להגנה על הרהיטים שלך. לאחר ששקלת את השאלות הללו ובחרת את הבד הרצוי לכריכת הספה שלך, שים לב לתחושה, למשקל ולמרקם של החומר.

חלק מהבדים מצוידים בשרוולי פוטון עם צנרת ומבטאים דקורטיביים להוספת תבלין והגנה לכריכה שלך. במקרים מסוימים, ניתן להשיג כיסוי מותאם אישית למחצה ככרית נפרדת.

כיסויי כרית שאינם מתאימים הם בדים או בדים עם סלסולים אלסטיים בתחתית הרהיט שהם מכסים. כיסויים המותאמים לצורה מציעים מראה מודרני בהתאמה אישית ומורכבים מבדים נמתחים כמו תערובות מיקרו זמש, פוליאסטר ואלסטאן.

כיסויים מסורתיים נראים בצורה הטובה ביותר על ספות וכסאות עם זרועות עגולות וכריות מלבניות

אך צורות מיוחדות זמינות גם לסוגים אחרים של מקומות ישיבה כגון כיסאות וכיסאות כנף. שרוולים ארוזים מראש הם שרוולים חסכוניים אשר ניתנים לכביסה במכונה ברוב המקרים. למי שרוצה להגן על ספה חדשה או לרענן יצירה אהובה, כיסויים יפים מציעים מגוון מושך את העין של תכונות עמידות.

קונים יכולים לקבוע את המראה המדויק של המעיל, כולל צבע, סגנון, בד ודוגמה. כיסוי יכול לשנות את מראה הכיסא או הספה על ידי כיסוי כתמים, אך תחושת המבנה הבסיסי אינה משתנה, ולכן לרוב מדובר בשינוי קוסמטי.

שינוי העיצוב עשוי להישמע כמשימה מרתיעה ויקרה

אך מתג פשוט שפשוט ובמחיר סביר ויכול להשפיע רבות הוא לכסות את הספה בכריכה חדשה. הוא מושלם לילדים, חיות מחמד או האורחים שלך, והוא שרוול איפור בהתאמה אישית ומוכן לכפפות לכל ספה בגודל 66 עד 90 אינץ '. אל תבין שהספה שלך גושית ולא יציבה או שהיא לא נהנית יותר כשאתה מקבל כיסויי הגנה חדשים.

אם כיסוי המגן שלך אינו מגיע לקרקע

כיסוי רופף באורך לא יכסה עוד את הרגליים. מסגרות וכריכות כריות מתאימות טוב יותר ומעניקות מראה מרופד. הכריכות יותר מקריות מאשר רשמיות קפדנית, ועיצובים רבים של רהיטים משתמשים בספות חתך מכוסות כיסויי רוח או רהיטים מסוגים אחרים כדי להעניק לחדר מראה רגוע ונינוח יותר.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן