איך לבחור מסאז?

אשלי רוזק, פיזיותרפיסטית ומנהלת קלינית בפיזיותרפיה בחנית בניו יורק אומרת שעיסויים הם כלי נהדר להחלמה לאחר פעילות גופנית. דונלד זריו, הפיזיותרפיסט של ספיר, מסביר כי אקדחי עיסוי יכולים לעבוד באותה מידה כמו גלילי הקצף שנוסו. אם אינך אוהב את הרעיון להכות את שריריך (שעלול להכאיב אם אתה כבר כואב ורך), עליך לדעת שאקדח עיסוי אינו האפשרות היחידה שלך להחלמה לאחר האימון.

מעסה טוב יכול לעזור להרפות שרירים מתוחים וללוש כאבים בנוחות מהבית

ספורטאי אימונים משתמשים לרוב בטכניקת עיסוי כאשר הם סובלים מכאבים עזים בצוואר או בכתף. אם יש לך כאבי צוואר עזים, בחר בעיסוי צוואר המשתמש בטכניקות של עיסוי כלי הקשה.

ישנן אפשרויות רבות ושונות לבחירה

החל ממעסים ידיים וכריות עיסוי ועד מחצלות מלאות שניתן להניח על כיסא או רצפה. ישנם סוגים שונים של עיסויים המתמקדים בחלקי גוף שונים בגישה מרפאת. בהתבסס על טיפול עיסוי יפני מסורתי, יש המשתמשים באקופרסורה שנועדה להקל על המתח.

עיסוי מטפל בעיסוי מפעיל לחץ עדין או חזק על השרירים והמפרקים בגוף

כדי להקל על הכאב והמתח. עיסוי שיאצו עיסויים בשיאצו הם אידיאליים לאנשים שרוצים להרגיש בנוח וללא חופש מתח, כאב ומתח. עיסוי באבנים חמות עיסוי באבנים חמות טוב לאנשים שלשרירים שלהם יש כאב או מתח ורוצים להירגע.

אם אין לך פגישה אבל אתה רוצה להקל על המתחים שלך בבית, שקול אקדח עיסוי. עיסויים הם דרך נהדרת לשחרר שרירים מתוחים, במיוחד אם אתה ספורטאי הנוטה לכאבים.

אקדח עיסוי (המכונה גם אקדח כלי הקשה או עיסוי כלי הקשה) מסייע בהפגת כאב ומתח על ידי תנודה בלחץ מהיר על רקמת השריר

בניגוד לאפשרויות ביתיות אחרות כמו גלילי קצף, מעסים מועילים לטיפול בנקודות כאב ספציפיות. אם אתה רוצה להתאושש במהירות מכאבים או פציעות כרוניים שלך, מעסה צריך להיות הבחירה הראשונה שלך. כאמור לעיל, מעסים מיוחדים כגון מעסים מיוחדים בכלי הקשה ואקדחים מתאימים במיוחד לשיכוך כאבים.

מעסים הם כלי נהדר להקלת כאבים ולמניעת פציעות

זה מפחית את הכאב בראש שלנו, כך שאם יש לך כאב ראש, אתה יכול למצוא את אחד המעסים הטובים ביותר. מעסים אלה פופולריים מאוד בקרב אנשים המשתמשים בהם כדי להירגע במידה גבוהה. מדריך זה מעביר אתכם בפירוט של העיסויים הפופולאריים ביותר, כך שתוכלו לבחור את המתאים להתחיל עם הקלה בכאב. גיל, מין ומצב גופני הם גורמים מכריעים בעת שימוש בעיסוי. בהתאם לנקודות הכאב והלחץ שלך בכל אזור בגוף, יתכן שתצטרך לבחור את העיסוי "הנכון" לכולם.

לעיסויים מסוימים בכלי הקשה בטווח המחירים יש את כל מאפייני היוקרה והנוחות האפשריים. מעסי כלי הקשה הם גאדג'ט חדש יחסית בשוק ומושך אליו יותר אנשים בגלל האחריות, שמשמשת כקסם. אין עיסוי מיוחד שעובד בכל נקודה.

עיסויי כלי הקשה ביד הם כלי שתוכלו להשתמש בו בכדי להקל על כאבי שרירים ומתח כאשר אתם זקוקים לכך

הם חשמליים וניידים, כך שאם סוגים אחרים של מעסים לא עובדים בשבילך, כדאי לנסות מעסה כלי הקשה. מעסים בכלי הקשה יכולים להיות ייחודיים מכיוון שיש סוגים שונים של מעסים, והם מעבירים עיסוי דמוי פטיש במקום להתגלגל, כמו שהיית עושה עם מעסה שיאצו.

אם אתם מחפשים סוג של מעסה המרגיע את השרירים

ממריץ את זרימת הדם ומספק הקלה בכאבים מסוימים, אז מעסה בכלי הקשה הוא בדיוק הדבר בשבילכם. אם אתה רוצה שיהיה לך הרבה כוח במכשיר עיסוי הגוף שלך כדי להגיע לשרירים עם עיסוי נמרץ בתחילת המדריך הזה, אולי יהיה לך טוב יותר עם סוג של אקדח עיסוי עליו אדון בהמשך מאמר זה. בעזרת מדריך זה אתה יודע אילו מעסי כלי הקשה ביד הם הטובים ביותר בשוק.

אם אתה מאומן היטב וזקוק לעיסוי שיכול לעמוד בשימוש יומיומי

Theragun G4 Pro הוא אקדח העיסוי הטוב ביותר בשוק. לאקדח העיסוי הפופולרי הזה משרעת עמוקה של 1.5 מילימטרים, 50 קילו יציבות וחמישה מצרפים כדי לאפשר עיסוי עמוק ועוצמתי. המנוע בעל מומנט גבוה מספק עיסוי חזק ויעיל, לא משנה לאן תיקחו אותו.

אקדחי עיסוי הם מוצרים לבישים שאדם משתמש בהם

כדי לתקוף אזורי שרירים. הם נתמכים על ידי אותו מחקר מדעי נרחב התומך בטיפול בעיסוי ככלי האופטימלי לכל השרירים הכואבים לאחר האימון. ספורטאים מקצועיים, ספורטאי פנאי ואנשים עם כאב כרוני אוהבים מעסים מסיבות רבות.

אדם עשוי לשקול להשתמש באקדח עיסוי לאחר פעילות גופנית מכיוון שהוא יכול לעזור בהסרת חומצת חלב

שהיא הצטברות של שרירים הגורמת לכאב בשרירים. אקדחי עיסוי יכולים לעזור גם בכאבי שרירים כלליים, ויש אנשים שמשתמשים בהם לאחר אימון כדי לעזור להתאוששות. מחקרים מראים שאדם יכול להפיק תועלת מטיפול ברטט אם הוא מגלה רגישות לאחר אימון או במהלך התאוששות.

אקדח העיסוי Achedaway בעל חמש הגדרות מהירות שונות וחמישה ראשי עיסוי

שהם אידיאליים לטיפול בשרירים רכים, דורג על ידי אמזון עם 8.2 מתוך חמישה כוכבים. הוא עוצמתי, שקט ובעל כיבוי אוטומטי למניעת שימוש יתר, שעלול להוביל לפציעות שרירים. בנוסף, ל- HyperVolt יש 12 הגדרות מהירות ושישה תוספות ראש, והוא יכול להתחמם ולהגדיר שלושה מצבי עיסוי כדי להקל על שרירי גב כואבים או נוקשים.

למידע מורחב על ספא בחיפה כדאי לבקר ב- flamingospa.co.il

תוכן עניינים

rabet777

פוסט זה בבלוג חוקר את עלייתה של Rabet777, פלטפורמה מהפכנית בעולם המשחקים המקוונים. אנו דנים בתכונות הייחודיות שלו, הסיבות מאחורי הצלחתה המהירה והשפעתה הפוטנציאלית על

קרא עוד »
דילוג לתוכן