איך לבחור מצבר

במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור את הסוללה הטובה ביותר לסירה שלכם וכיצד לנהוג בה. אם תבחר בסוללה מבחינת מתח וכוח, אין סוללה דומה. למד כיצד להגביר את הסוללה בטכנולוגיית הסוללה העדכנית והטובה ביותר שיש באינטרנט ובמדריך הסוללות שלנו.

בחירת סוללת החניך הנכונה

היא פשוט עניין של מספיק CCA שיעשה את העבודה, וזה בדרך כלל אומר להחליף את המצבר באותו דירוג C CA גדול כמו שהיית עושה עם המכונית שלך. אם אתה מחפש סוללה עבור החניך שלך עם ביצועי סוללה גדולים יותר מאשר החניך הממוצע, Waytek מוכן לענות על צרכי ניהול הסוללה שלך. אתה יכול לפנות אלינו אם יש לך שאלות לגבי בחירת הסוללה והכבל המתאימים להתקנה.

אולי הדבר הראשון שיש לזכור בבחירת מצבר ומטען הוא הכימיה של המצבר. סוללות חומצות עופרת פועלות בצורה הטובה ביותר בסוללות המתנע לרכבים מנועים, שם הן מספקות את הביצועים הנדרשים בשיעור גבוה.
לעוד פרטים בנושא של איך לבחור מצבר ומצבר עד הבית יש לגשת לאתר rrr-mazber.co.il

מצברי EFB יקרים יותר מסוללות לרכב קונבנציונאלי

אך יש לצפות שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר בממוצע. בחירת מצבר לרכב עם נפח קטן מדי – חכם בדרך כלל אומר שאתה צריך להחליף את המצבר מוקדם מהרגיל. מסיבה זו, תמיד מומלץ לבחור בסוללה בעלת זרם רב יותר ממה שצריך כדי לחיות חיי LiPo ארוכים, בריאים ומאושרים יותר. עם זאת, לבקש מהחבילה לתת לך את כל מה שהיא מקבלת זה מתכון לחיי סוללה קצרים, ולכן עדיף תמיד לבחור בסוללה העולה על קיבולת הסוללה הנוכחית שלך.

כדי ללמוד עוד על סוג סוללה זה, ראשית נסתכל על המפרט הבסיסי של הסוללה. אתה יכול לקבוע את גודל הסוללה הנדרש על ידי עיון במדריך הבעלים, התייעצות עם מכונאי ואז השוואה עם מצברי הרכב שלך. אם אתה סקרן לכמה זמן הסוללה החדשה שלך עשויה להחזיק מעמד, היכנס אל ConsumerReports.org והשווה את המגבר בעל הארכובה הקרה עם חיי הסוללה הממוצעים של מצבר לרכב וסוללה. למרות שיש מספר דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים סוללה, תמיד כדאי לדעת כיצד להאריך את חיי הסוללות במזל"ט שלכם, במיוחד אם מדובר במזל"ט קטן.

עבור מצבר מסוג זה, יש צורך להמשיך עם מצבר הרכב ממנו נרכשת. עבור הסוללה שקנית, תצטרך לקנות חבילת סוללות חדשה למזל"ט שלך עם קיבולת גבוהה יותר.

זכור שלכל חברה יש מערכת משלה

אז בדוק את המידע המודפס על הסוללה כדי לוודא שיש לך את סוג הסוללה הנכון. הכרת צורת הסוללה מסייעת לך למצוא התאמה מדויקת בכל הנוגע להזמנת סוללה חלופית. הסוללה הירוקה יכולה להיות סוג A של סמסונג, אבל היא יכולה להיות גם ממותג אחר, כמו סוג E. פשוט בדקו, בדיוק כמו כל סוג אחר של סוללה.

אם אתה לוקח סוללה ישנה מהרכב שלך ומשווה אותה לסוללה חדשה

אתה יכול להחליט אם זה המצבר המתאים לך. מי שלא מכיר כל כך מצברים יכול להתרכז במצברים ישנים לרכב בבחירת הקוטביות של החדשות. עכשיו, לאחר שהבנתם את סוגי הסוללות החשובים ביותר שאתם צריכים לחפש, השאלה החשובה הבאה היא כיצד להגדיל את בנק הסוללות שלכם? כדי לבחור את סוללת הליפו הטובה ביותר עבור הרביעייה שלך, עליך לדעת מהו זרם הפריקה המרבי. מנוע טרול עם פריקה מרבית של 1,000 מיליאמפר / שעה וזרם מקסימלי של 2,500 מיליאמפר / שעה.

זה יעזור לך לגלות כמה זמן מטען מסוים צריך לטעון את הסוללה שלך. מצבר רגיל לרכב בגודל מלא הוא בערך 50 אמפר לשעה, אז הייתי בוחר מטען שלוקח כ- 6 שעות לטעון אותו כשהמצבר נטול לחלוטין.

אם יש לך מטען בגודל 5.5 אינץ ', זה כנראה לא מה שאתה מחפש, מכיוון ש- 1C יהיה מעל המגבלה עבור רוב התאים.

קבוצה זו של 48 סוללות עשויה להכיל פחות CCA מהמקור סוללה

כך שניתן לנתק מוליך סוללה רגיל כאשר המנוע כבוי, מכיוון שהמנוע שלך עשוי לראות בסוללת הליתיום במתח גבוה כמטען, המחזיק את הסוללות. זה יכול להיות בסדר עבור סוללות NiMh, אך זה היה היה חסרונות עבור סוללות NiCd, מכיוון שהן אינן נטענות במהירות כמו הסוללה הטעונה בחצי קיבולת.

אם אתה יכול להרשות לעצמך סוללת ליתיום-יון

זה הפיתרון הטוב ביותר, אך אם יש לך תקציבים מוגבלים. עליכם לבחור בסוללת NiMH תואמת. האפשרות הקלה ביותר היא להשתמש בסוללת ליתיום, שמשמשת בסוללות NiMh. בהשוואה לסוללות האחרות, מעט טעינה של סוללות ליתיום, ולכן היא עדיף להשתמש בחבילת ליתיום-יון עם סוללת ליתיום במתח גבוה במקום חבילת NiCd. – —

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן