איך להיות מיליונר בגיל 20

לכל מיליונר יש תפיסה שונה של כסף ואתה תצטרך לשנות את הגישה שלך לכסף כדי להשיג אותו. אם יש לך הטיה לא מודעת שעושה לך כסף רע, ישנם קשרים פנימיים שמונעים ממך להפוך למיליונר.

אם תימנע מחובות צרכנים ותשקיע כל חודש בשנות העשרים והשלושים שלך

תהיה מיליונר עד שתצא לפנסיה. לסכום הכסף שתרוויח בבתי הספר הנכונים במהלך 10 השנים הקרובות תהיה השפעה עצומה על העושר שלך ככל שתתבגר ותהיה מיליונר. אם אתה עושה את 9 הדברים הבאים בשנות ה -20 שלך כדי להיות מיליונר לפני גיל 30 אתה יכול לחסוך מספיק כסף כדי להפוך למיליונר ביום הולדתך ה -30.

מי שמשקיע 750 דולר לחודש במשך קצת יותר מ -26 שנים יהפוך למיליונר. כל מי שמתחיל לחסוך בגיל 25 יהפוך למיליונר עד גיל 71. אם תחסוך 200 דולר לחודש במשך 40 שנה, תוכל להפוך למיליונר נוסף.

אתה תהיה מיליונר בעוד 33 שנים אם תשקיע 400 $ לחודש

אם תתחיל בגיל 60 תצטרך חיסכון עצום של 121,000 $ בשנה (עם תשואה נטו של 8%) כדי לפרוש כמיליונר בגיל 67. זה אומר שאתה יכול להיות מיליונר עד גיל 25, מה שמאפשר לך לפרוש מוקדם אם אתה מתכנן מראש.

אם אתה רוצה לפרוש בגיל 67

עם תשואה נטו של השקעה של 8%, אתה צריך לחסוך 30,000 $ בשנה כדי לפרוש כמיליונר. אם אתה רוצה לפרוש מוקדם ולהיות רב מיליונר, עליך לחסוך עוד יותר. בהנחה שתשואת השקעה נטו של 8%תחסוך 11,500 דולר לשנה רק כדי לפרוש מיליונר בגיל 67.

לוקח זמן כפול להפוך למיליונר במקצוע מסורתי כמו עורך דין

רופא או בנקאי, מכיוון שלמשרות אלה יש מגבלות הכנסה שקשה לפרוץ אותן. מי שהתחיל לעבוד בגיל 14 מבוגר מאלה שהשקיעו מספיק כסף כדי להיות מיליונר בגיל 20. להיות מיליונר בגיל 25 תלוי כמה מהר אתה מרוויח וכמה מהר הוא צומח.

אתה יכול להפוך את הילד שלך למיליונר

אבל עדיף להתכופף ולהפוך את עצמך למיליונר קודם כל. מיליונרים יודעים לעבוד קשה ולחסוך נתח גדול מהכנסתם. בכל שנה יותר כסף עוזר לך להשיג את המטרות הפיננסיות שלך, ואחת המטרות האלה היא להפוך למיליונר.
למידע אודות איך להיות מיליונר בגיל 20 ניתן לבדוק כאן: money-time.co.il

לדברי מומחים

אחוז ההכנסה שנותרה לאחר שאנשים מוציאים ומשלמים מסים אינו מספיק כדי לחסוך לפנסיה, שלא לדבר על להיות מיליונר. רוב המיליונרים חיים באמצעים שלהם, לא מוציאים יותר מדי ולא מרוויחים הכנסה במשך 10-15 שנים. אדם אמיד טיפוסי יכול להמשיך בקריירה, לשכור נכס או להקים עסק משלו כדי להרוויח יותר כסף.

בהנחה שתשואה נטו ממוצעת של 8%, יהיה עליך לחסוך 2,600 $ בשנה כדי לפרוש כמיליונר בגיל 67. אם אתה מיליונר בגיל 57, תחסוך 500 $ לחודש.

אם היה לך תינוק היום

היית מיליונר עם התואר הראשון שלך. בדוגמה שלי למעלה, מדובר בתוכנית 529 שתפיק את המרב ממעמד המיליונר של ילדך בגיל 20 – 767 אלף דולר (דוגמה אחת) ו -503 אלף דולר (דוגמה שנייה). מגיל 8, סוג זה של תרומה והחזר השקעה יזכה את ילדכם ב- 241,396 דולר, פשוט ביישן להפוך למיליונר.

אנחנו לא אומרים שכדי להרוויח כסף אתה צריך להיות מתבודד

אבל שמירה על חיי חברה לא צריכה להיות בראש סדר העדיפויות אם אתה רוצה להיות מיליונר בגיל 20. ככל שאתה מתמקד יותר בעבודה על הכישרונות שלך ובחברות. , ככל שהזמן שלך יוקדש למיליונר. שימוש באפליקציות כמו Y ופרודוקטיבי יכול לעזור לך לפתח הרגלים בריאים ובריאים, כך שתוכל להתחיל להיות מיליונר מוקדם.

כדי לעזור לך להשיג את רף שבע הספרות לפני 30 שנה, ריכזנו תשע עצות לאנשים שהופכים למיליונרים בגיל צעיר לאחר שלמדו מאות מיליונרים תוצרת עצמית. אנו יודעים שיש מקורות הכנסה שונים, דרכים להשקיע את מה שנשאר וכיצד לחשב כמה כסף ילד בשנות ה -20 לחייו צריך להרוויח כדי להפוך למיליונר. מיליונרים רבים בעצמם בשנות ה -30 לחייהם טוענים שבעבודה חכמה וקשה הם יכולים להסתדר עם הכנסה בת שבע ספרות תוך פחות מעשור.

הסיכוי האחרון שילד בן 8 יהפוך למיליונר בגיל 20

הוא לקחת סיכון השקעה גבוה יותר. בהתחשב בכך שקשה לחזות תשואות השקעה, הדרך הקלה ביותר לפריחתם המאוחרת להפוך למיליונרים היא להתחיל בשמונה ולהרוויח יותר. הסטודנט המיליונר השני שלי עקב אחר התוכנית שלי והפך למיליונר בגיל 23.

מכללה ותיכון עולה כסף והם יכולים להכניס אותך לחובות

אבל אם אתה רוצה להיות מיליונר, אתה צריך ללמוד הכל אתה צריך לדעת על רוב הדברים, וזאת בעלויות שכר לימוד גבוהות. הרגלי היומיום כמו לקיחת סיכונים, תוכניות חיסכון, עבודה קשה, אסטרטגיות השקעה ופיתוח עצמי הם חלק משגרת היום של מיליונר. מאמר זה מפרט כמה מהעקרונות והשיטות המוצקות שאתה יכול ליישם כדי להפוך למיליונר בכל שלב בחייך, לא רק בגיל 20, גם אם זה קשה.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן