איך לשווק מוצרים באמזון

בעוד שהאינטרנט יכול להיות מלא בטיפים כיצד לשווק את עצמך בצורה הנכונה, ריכזנו עבורך 9 דרכים בהן תוכל להתחיל לקדם את מוצר אמזון שלך ולהגדיל את המכירות שלך היום. להלן מספר דרכים פשוטות שאנו יכולים לחלוק איתך כדי לעזור לך להבין כיצד לקדם ביעילות מוצרי אמזון כאשר אתה מוכר חדש ורוצה להגדיל את הדירוגים והביקורות שלך. כשמקדמים את מוצרי אמזון שלכם, חשוב לזכור שקמפיין שיווקי מוצלח דורש מאמץ גם בתוך וגם מחוצה לה. לדעת איך לזהות הזדמנויות מכירה רווחיות בפלטפורמה חיונית להצלחתך במציאת מוצרים למכירה באמזון.

כמובן

לפני שאתה יכול להבין נכון איך למצוא מוצרים למכירה באמזון, זה עוזר קודם כל לבחור את סוג המוצר (או קטגוריית המוצר) הספציפי שאתה רוצה למכור. לשם כך, עליך לחדד את תיאורי המוצרים של ענקית המסחר האלקטרוני אמזון עם מילות המפתח ומונחי החיפוש שהקונים הפוטנציאליים עשויים להשתמש בהם כדי למצוא סוגים דומים של מוצרים שאתה מוכר. עם זאת, ישנן מספר שיטות מחקר בהן תוכל להשתמש כדי להחליט אילו מוצרים למכור באמזון, כולל שימוש בכלים של אמזון אמזון.

אסטרטגיית שיווק של אמזון

היא מערכת, סדרה של צעדים, שבה אתה יכול להשתמש כדי לקדם את מוצרי אמזון שלך ולמכור יותר בפחות. אם אתם מחפשים טיפים חדשניים ויעילים כיצד למכור באמזון, ולא את הטיפים הרגילים לאסטרטגיית השיווק של אמזון, כמו אופטימיזציה של רשימות המוצרים שלכם או השקת קמפיין פרסומי, המדריך הזה הוא בשבילכם. אמזון משתמשת במה שנקרא אסטרטגיית שיווק מתקדמת שבה אתה יכול להשתמש כדי למכור את המוצרים שלך אם אתה יודע איך זה עובד.

תחשוב על זה כמו שאמזון לוקחת עמלה מכרטיסי המוצרים שלך עבור הצבתם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש עבורך

בדרך זו, הנראות שלך גדלה עם מודעות ממומנות של ענקית המסחר האלקטרוני אמזון והקונים הפוטנציאליים שלך נוטים יותר לקנות את המוצרים שאתה מציע, וזו הדרך שבה מודעות ממומנות מקדמות רישומים באמזון כדי למכור יותר. הנראות של הרישומים שלך גדלה כך שקונים באמזון יכולים למצוא בקלות את המוצר שלך ואולי לבצע רכישה. כדי לשלוט טוב יותר בנראות הרישומים שלהם, מוכרי אמזון יכולים לשלם לאמזון כדי לתת חסות למוצרים שלהם ולדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בהתחשב בעלויות

פרסום הרישומים שלך באמזון במדיה החברתית דרך החשבונות העסקיים שלך היא דרך יעילה להציג את המוצרים שלך בפני יותר קונים. הדרך הברורה להציג את המוצר שלך ליותר משתמשי אמזון היא באמצעות פרסום ממומן באמזון עצמה. במיוחד באמזון, אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את המוצר שלך היא לזכות בקופסת קניה עבור המוצר שלך.

מוצרים יכולים לשמש כתגמול עבור מתנה שאתה מפעיל באמזון

שתוכל להודיע על כך ללקוחות שלך בדף החנות שלך או בדוא"ל. אתה יכול ליישם טקטיקות מימון המונים על המבצעים שלך באמצעות תוכניות כגון Amazon Launchpad, שהיא תוכנית המציגה מוצרים ממוכרי אמזון חדשים ללקוחות אמזון. החדשות הטובות הן שיש דרך להשתמש בשיווק בדוא"ל כדי לקדם את מוצרי אמזון שלך, וזה כולל את גוגל אדס.

קידום המוצרים שלך מחוץ לאמזון

הוא המפתח להגדלת המכירות וגם יעזור לקדם את החנות שלך באמזון. פרסום באמזון כרוך בפיתוח אסטרטגיה, תשלום עבור פרסום ויצירת דפי מוצר מעולים שמובילים למכירות. אם תבחר למכור ולקדם את המוצרים שלך באמזון, סביר להניח שתבזבז את רוב זמן השיווק שלך באופטימיזציה של כותרות, כתיבת תיאורי מוצרים ובדיקת תכונות כדי להגדיל את המכירות והדירוגים שלך בעמוד הראשון של החיפוש של אמזון.

כמובן

כדי להפיק את המרב מהתנועה שאמזון שולחת לדפי המוצר שלך, עליך לוודא שהרישומים שלך מותאמים כראוי בהתאם לשיטות החיפוש והשיווק המומלצות של אמזון. בדיוק כמו מוצרים בחנות מקוונת רגילה, רישומי אמזון יכולים לייצר תנועה בעלת ערך באמצעות שיווק משפיענים. פרסום פוסטים מועילים ואינפורמטיביים בבלוג עם קישורים למוצרי אמזון היא דרך מצוינת לקדם בעדינות את רישומי המדיה החברתית שלך. בתוכן שאתה מפרסם ומשתף במדיה החברתית כדי לקדם את הפרסום של ענקית המסחר האלקטרוני באמזון, כלול קישורים וכפתורי CTA כדי שהמשתמשים שלך יוכלו לגשת למוצרים שלך ותוכל למכור יותר במוצרי Amazon Multiple.

בעוד שחברות רבות מוכרות פריטים באמזון

מעטות ניגשים באופן אקטיבי למדור השאלות והתשובות של המוצר המופיע בכל רישום מוצר – הוא מופיע אחרי תיאור המוצר לעיון ומהווה כלי רב ערך לשיווק באמזון. אם אתה רוצה לקדם בהצלחה את המוצר שלך באמזון, בנוסף להגדלת המכירות, אתה צריך לפתח אסטרטגיית ניהול סקירה, במיוחד עם מערכת דירוג הכוכבים של אמזון, שיכולה להשפיע מאוד על השורה התחתונה שלך. מכיוון שהעסק שלך ממשיך למכור את מוצריו באמזון, בנוסף לקבל מכירות מלקוחות חדשים, חשוב לך להשפיע על הלקוחות החדשים שלך ולהגביר את העניין שלהם במוצר ובמותג שלך שכן זה יכול להוביל לרכישות. עצה בעל פה.

בין אם אתה ממלא הזמנות מוצרים בעצמך או משתמש ב-FBA

אתה יכול להשתמש באריזת מוצר כדי לבנות קשרים עם לקוחות חדשים ולקדם תכונות, הטבות ועוד. אז אתה יכול להתחיל את עסק המסחר האלקטרוני שלך עם הבנה מקיפה של כל הדרכים השונות למצוא מוצרים למכירה באמזון. אתה יכול להשתמש בכלים כמו AMZDiscover כדי לאתר את פרטי הקשר של לקוחות אמזון שלך (כגון כתובות האימייל שלהם), ולאחר מכן ליצור איתם קשר ישירות באמצעות תבניות דוא"ל מעוצבות מראש המציעות מוצרים שאתה מוכר והנחות כדי לעודד אותם לקנות איתך.
למידע נוסף בנושא של איך מוכרים באמזון ואיך לשווק מוצרים באמזון נא להעיף מבט ב- rpgecom.com

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן