איך מדבירים חולדות?

בארצות הברית ישנם מינים רבים של חולדות, אך מאמר זה מתמקד בחולדות הגורמות לרוב למזיקים במשקי בית ובעסקים. הנה מה שאתה צריך לדעת על חשד להידבקות בחולדות, כמו גם למה להיזהר אם אתה רוצה לדעת איך להיפטר ממנו. חולדות צעירות דומות לגודלן ולמראהן לעכברים, אם כי בדרך כלל עכברים קטנים יותר מחולדות. באוניברסיטת מרילנד אומרים שהחולדה הנורווגית (המכונה גם "החולדה הנורווגית") יכולה לגדול עד רגל ולשקול יותר מקילו.

אם אתה רואה חולדות שחיות בעליית הגג שלך או אם יש נגיעות גדולה

מומחה יסיר את החולדות הלכודות. אם אינך עובד עם רוצחי חולדות מקצועיים, עליך להיות מודע לכך שעליך לנקוט בצעדים הנדרשים בכדי להיפטר מביתך ממכרסם שהדביק אותך. הם זקוקים לשיטת הדברה שמדברת ביעילות את המכרסמים ומבטלת את הבעיה. ככל שאוכלוסיית החולדות גדולה יותר, כך קשה יותר להיפטר מהחולדות, וככל שאתה צריך לעבוד זמן רב יותר.

מדביר יבוא לבדוק את ביתך, להציב מלכודות, להסיר את החולדות מהמלכודות ולאטום את נקודות הכניסה כדי למנוע נגיעות עתידית. הביקור השני מתקיים כל יומיים-שלושה, כאשר רוצחי החולדות חוזרים להסיר את המלכודת ולהסיר את כל המכרסמים.

זריקת הדברה נגד זריקות גובה בין 110 $ ל -350 $ למיגור נגיעות חולדות

תלוי כמה גדולה אוכלוסיית החולדות, האם יש יותר מ -1,000 חולדות בביתכם וכמה מלכודות עליכם לקבוע. רוצחי חולדות מציעים הצעות מחיר בחינם שיעזרו להם להבין מאיפה החולדות, מה לעשות ואילו גורמים משפיעים על העלות הסופית. אם אינך בטוח אם החולדות מהוות בעיה, התקשר לבדיקת מרכז בקרת החולדות המקומי שלך. עלות הרחקת חולדות ומכרסמים אחרים בשיקגו משתנה מאוד, תלוי בצורך בהדברת חולדות. לפעמים יש אוכלוסייה קטנה של חולדות ותוכלו להרוג אותם במהירות ולסיים את העניין בכמה מלכודות בלבד. יתכן שיהיה לך מזל ולהרוג את כל החולדות במהירות, אך העלות לחיסולם וכל מכרסם אחר בביתך יכולה להיות בין $ 100 ל -300 $.

אם ברצונך לתפוס ולהסיר חולדות

אתה יכול להשתמש ברכישת תמונות אשר הורגות את כל החולדות. אם אתה תופס חולדה עם מלכודת מצליפה, עליך להשתמש במלכודות גדולות שכותרתן "שליטת חולדות". אם תציב מלכודת חולדות חיה או לוח דבק במיקום אסטרטגי בביתך, היא יכולה לתפוס חולדה אחת או שתיים בקלות בימים הראשונים.

R

מלכודות עץ גדולות או פלסטיק הן האופציה הזולה ביותר ויכולות להרוג חולדות ביעילות רבה. הם לא תמיד יעילים מכיוון שחולדות יכולות לפעמים לשלוף את הפיתיון על ידי הצמדת המלכודת, אך הן עדיין האפשרות הטובה ביותר למיגור מכרסמים. עליך להיות לפחות שתיים או שלוש מלכודות גדולות ומספר קטן של מלכודות קטנות, והן עדיין יכולות להיות אפשרות טובה מאוד להרוג חולדה.

שים לב שחולדות לא אוהבות לנוע בשטחים פתוחים, לכן קבע את המלכודת במקביל לחור עכברוש מזוהה. אם חולדה או מכרסם קיבלו גישה לחלק הפנימי של המבנה, מלכודת הצמדה יכולה להיות שיטת בקרה טובה.

אם מדביר מוצא ותופס עכברוש, יש לתקן את חור הכניסה לפני הניקיון. רוצחי חולדות מחפשים חורי כניסה אפשריים, אוטמים אותם ואוטמים אותם בחתיכת פלסטיק, כמו שקית ניילון, יריעות פלסטיק או גומייה.

אם אוכלוסיית חולדות עולה משפיעה על העסק שלך ואתה זקוק לרוצח חולדות, ריצ'לנד מזיקים והדברת דבורים עומדים לרשותך לעזור.

מה שאנחנו עושים זה להוציא חולדות קיימות מהבית או מהבניין שלך ולהשתמש בסוגים שונים של מלכודות (שלא מיוצרים כימית)

כדי לאטום אותן כדי לשמור על החולדות. למבנים חסינים לחולדות, שים אוכל וזבל במיכלים אטומים היטב, שעכברושים אינם יכולים לכרסם בהם. אנו מדגישים את החשיבות של איטום חולדות של חומרי הבניין שלך בכדי למנוע את כניסת החולדה לבתיך ולעסקים שלך. הדברת אשד מציעה מספר שיטות למניעת הידבקות בחולדות ובעכברים לפני שהיא מתרחשת.

כדי להיפטר מעכברים וחולדות בביתכם, הכניסו חמישה לשקית Ziploc ונפצו אותם עד שהם אבקה והכניסו אותם למקפיא. מלכודת עכברים קטנה לא סביר להרוג או להחזיק חולדה, אך עלולה לפגוע באופן בלתי אנושי במכרסם. כאשר מכרסם נכנס לפיתיון, המלכודת מופעלת באמצעות חשמל, וכאשר החולדה מתה, יש לטפל בה בזהירות. חבשו כפפות וזכרו כי חולדות עלולות להעביר מחלות קשות, לכן אנא לבשו כפפות.

תוכן עניינים

rabet777

פוסט זה בבלוג חוקר את עלייתה של Rabet777, פלטפורמה מהפכנית בעולם המשחקים המקוונים. אנו דנים בתכונות הייחודיות שלו, הסיבות מאחורי הצלחתה המהירה והשפעתה הפוטנציאלית על

קרא עוד »
דילוג לתוכן