אילו סוגי עור מתאימים ביותר להסרת שיער בלייזר?

זיהוי סוג עור לפני טיפול הסרת שיער בלייזר

טיפול הסרת שיער בלייזר הטוב ביותר עבורך הוא זה שיתאים ביותר לסוג העור שלך. להלן סוגי העור השונים:

עור שמנוני:

סוג זה מאופיין במראה מבריק ושמנוני. הנקבוביות בדרך כלל סתומות בשמן ובתאים מתים מה שמוביל להתפרצויות אקנה.

עור נורמלי:

לסוג זה אין שינויים בולטים במרקם או בשמנוניות. זה בדרך כלל ברור ובריא למראה.

עור יבש:

לסוג זה יש מרקם לא אחיד ולעיתים קרובות חסר לחות מה שעלול להוביל לכתמים מתקלפים של עור יבש על הפנים, הידיים או הרגליים. זה גם מקשה על טיפולים מקומיים לחדור עמוק מספיק לתוך שכבת הדרמיס שבה שוכנים זקיקי השיער.

קוֹמבִּינַצִיָה

הסרת שיער בלייזר היא טיפול שניתן לעשות בכל סוגי העור, אך ישנן מספר הנחיות שיעזרו לך לקבוע איזה סוג עור יתאים ביותר להליך זה.

סוג העור לפני טיפול הסרת שיער בלייזר:

סוג עור I – בהיר, לרוב נכווה בקלות ונמשים.

סוג עור II – נמשים ועלולים להישרף קלות.

סוג עור III – ללא נמשים ולעיתים רחוקות מאוד כוויות.

סוג עור IV – לעיתים רחוקות כוויות או משתזפות.

הקדמה: מהי הסרת שיער בלייזר וכיצד זה עובד

הסרת שיער בלייזר היא תהליך שמסיר שיער מהעור באמצעות לייזר. טיפול זה יכול להיעשות על כל מי שיש לו שיער כהה.

הסרת שיער בלייזר היא לא רק לאנשים עם עור בהיר. ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים וכולם פועלים בצורה שונה, לכן חשוב לברר מהו סוג העור שלכם לפני שאתם ניגשים לטיפול בלייזר.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של לייזרים: Alexandrite, Diode ו-Nd Yag. לייזרים אלו פועלים בצורה הטובה ביותר על סוגי עור שונים ולכן חשוב לדעת איזה מהם יש לך לפני הפנייה לטיפולי לייזר מכיוון שחלקם לא יהיו יעילים על סוג העור שלך כמו אחרים.

הלייזר הנפוץ ביותר בשימוש הוא אלכסנדריט מכיוון שהוא עובד היטב על כל גווני וסוגי העור אבל

הסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי שמסיר לצמיתות שיער לא רצוי. זה ידוע גם בשם אפילציה בלייזר והוצג לראשונה בסוף שנות ה-80.

ההבדל העיקרי בין הסרת שיער בלייזר לשיטות אחרות להסרת שיער הוא שהיא פועלת על ידי מיקוד לפיגמנט הכהה בזקיק השערה. הליך זה אינו פועל על שערות בהירות או אפורות מכיוון שאין להן פיגמנט זהה לשערות כהות יותר.

ישנם שני סוגים של לייזרים המשמשים להליך זה: Alexandrite ו- Nd:YAG לייזרים. שניהם פולטים אורך גל של אור המכוון לפיגמנט כהה, שנמצא בכל סוגי שיער הגוף. הלייזר Alexandrite פולט אורך גל אינפרא אדום בעוד הלייזר Nd:YAG פולט אורך גל קצר יותר מאלכסנדריט, וזו הסיבה שניתן להשתמש בו

כיצד לבחור את סוג העור המתאים על סמך 3 גורמים חשובים

הסרת שיער בלייזר היא צורה של הסרת שיער לצמיתות הניתנת לביצוע במספר סוגי עור. עם זאת, חשוב לדעת איזה סוג עור יש לך לפני שתעבור הליך זה.

שלושת הגורמים הקובעים את סוג העור הנכון להסרת שיער בלייזר הם:

– צבע עור – צבע שיער – עובי העור.

צבע עור: אם העור שלך כהה, אז אתה הכי מתאים להסרת שיער בלייזר. הסיבה לכך היא שאור הלייזר המשמש להסרת שיער בלייזר חודר עמוק לתוך המלנין בצבעים כהים יותר ומסיר יותר שערות במכה אחת. כנ"ל לגבי אנשים עם עור בהיר יותר שיש להם שערות כהות שכן הם מתאימים גם לטיפול זה שכן אור הלייזר יכול לחדור עמוק יותר ולהסיר יותר שערות בכל פעם.

בעוד אנשים עם צבע בהיר

הסרת שיער בלייזר היא הליך שמסיר שיער מהגוף באמצעות אור לייזר. ישנם סוגים שונים של לייזרים ולכל אחד מהם אורך גל מסוים. סוגי העור הנפוצים ביותר המתאימים להסרת שיער בלייזר הם עור כהה, עור בהיר ועור בינוני.
כדי לראות עוד מידע בתחום של אילו סוגי עור מתאימים ביותר להסרת שיער בלייזר? נא להעיף מבט ב- alphatec-group.com

עור כהה:

גווני עור כהים יותר יכולים להיות רגישים יותר להיפרפיגמנטציה פוסט-דלקתית, כלומר כאשר האזור המטופל נעשה כהה יותר מהאזור שמסביב. גם גווני עור כהים יותר צריכים להיות מטופלים בלייזרים בעלי אורך גל של 1064 ננומטר ומעלה מכיוון שיש להם יותר מלנין באפידרמיס. עור בינוני:

אנשים בעלי גוון בינוני יכולים בדרך כלל לעבור הסרת שיער בלייזר ללא בעיות, אך הם עלולים לחוות אי נוחות עקב חשיפה לשמש לאחר ההליך. עור בהיר: בהיר

תוכן עניינים

דילוג לתוכן