ארונות הזזה – מידע חשוב על סוגי ארונות הזזה

מבוא: סוגי ארונות הזזה

ארון הזזה עם דלת יחידה הוא ארון בעל דלת הזזה המחליקה על מסילה אחת ומשמש חדרי שינה וארונות ילדים בעיקר .

סליידרים כפולים הם ארונות עם שתי דלתות הזזה המחליקות על שתי מסילות. הם משמשים לעתים קרובות בחדרי ילדים, חדרי ארונות וחדרי מגורים.
למידע מורחב על ארונות הזזה – מידע חשוב על סוגי ארונות הזזה יש לגלוש לאתר home-decor.co.il

ארון הזזה הוא סוג של ארון בגדים בעל דלתות הנפתחות לצדדים על גבי מסילה, הדלתות בדרך כלל על גלילים וניתנות לפתיחה בצורה שהן לא תופסות יותר מדי מקום.

ארונות הזזה עם סליידרים בודדים משמשים לרוב בחללים קטנים שבהם שאר סוגי דלתות הזזה לא יהיו מעשיים או אפשריים.

סוגי ארונות הזזה 

ארונות הזזה הם סוג של ארון בגדים המחליק על מסילות. הם משמשים לעתים קרובות בחללים קטנים עבור הנוחות והפונקציונליות שלהם.ארון הזזה מסוג זה יכול להיות מותקן בכל כיוון, ולכן הוא מושלם לפינות צפופות עם קירות משני הצדדים ודלת נפתחת לצד השלישי.

סליידר ישר מותקן במקביל לקיר, מה שאומר שניתן להתקין אותו רק בכיוון אחד.

ישנם סוגים שונים של ארונות הזזה עם יתרונות וחסרונות שונים.

ארון סליידר פינה הוא סוג של ארון הזזה שיש לו דלת בפינת החדר ודלת נוספת בצד הנגדי. כך ניתן לפתוח אותו בשני כיוונים – משמאל לימין או מימין לשמאל.

ארון צירים הוא גם סוג של ארון הזזה שיש לו דלתות משני הצדדים וניתן לסגור אותו משני הצדדים.

החיסרון של סוג זה הוא שהוא תופס יותר מקום מאשר סוגים אחרים מכיוון שדלתותיו פתוחות לצמיתות.

בחירת הגודל המושלם לחדר שלך – שיקולי רוחב וגובה!

ארונות הזזה הם אחד מסוגי הארונות הפופולריים ביותר. הסיבה לכך היא שהם יכולים להשתלב בכל חלל, גם בחללים הצפופים ביותר. עם זאת, כאשר אתה קונה סוג כזה של ארון בגדים, אתה צריך להיות זהיר לגבי הגודל כי זה יכול להיות בעיה גדולה אם הוא קטן מדי.

חשוב לדעת שארונות הזזה מגיעים בגדלים וברוחבים שונים. אז לפני שאתם קונים אחד כזה, חשבו על הצרכים שלכם וכמה מקום פנוי יש לכם בחדר.

ישנם סוגים רבים ושונים של ארונות הזזה. הם משתנים בגודל, רוחב וגובה. חיוני למדוד את החדר שאתה מתכנן להתקין בו ארון הזזה כדי למצוא את הגודל המושלם לחדר שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את רוחב החדר שלך מקיר לקיר. זה ייתן לך מושג כמה מקום יש לך לארון הבגדים שלך ואיזה גודל הוא צריך להיות.

מדדו את הגובה מהרצפה ועד התקרה וקחו בחשבון קורות או מכשולים אחרים שעלולים להפריע להתקנת ארון הזזה.

הגדלים הנפוצים ביותר לחדר שינה הם רוחב 60 ס"מ וגובה 180 ס"מ, וזה מושלם אם יש לך מיטת יחיד או מיטות קומותיים; 80 ס"מ רוחב על 180 ס"מ

תוכן עניינים

דילוג לתוכן