בניית אתר תדמית במחיר טוב

מהו אתר תדמית וכיצד הוא פועל?

אתר תדמית הוא אתר שמועלות אליו תמונות. זהו מקום בו תוכלו למצוא תמונות לעיון, לשימושכם האישי או למטרות עסקיות. אתרי תדמית משמשים לעתים קרובות עסקים שצריכים להציג את המוצרים שלהם באופן שיגיד לצופה מה הם ומה הם עושים.

אתרי תדמית קיימים מאז תחילת שנות ה-2000 והפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות עם הופעת אתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופינטרסט. זה לא יוצא דופן לראות מישהו שמחפש תמונה לשימוש בפוסט בבלוג שלו או בחשבון המדיה החברתית שלו עובר ל-Google Images, אבל זה יכול לקחת זמן אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה מחפש.

אתר תדמית הוא אתר שבנוי בדרך כלל כדי להציג ולמכור תמונות דיגיטליות. זה יכול לשמש צלמים, אמנים, או אלה המעוניינים למכור תמונות דיגיטליות.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר שמציג ומוכר בעיקר תמונות דיגיטליות. אתרי תמונות נמצאים בשימוש הנפוץ ביותר על ידי צלמים, אמנים, או כאלה שמחפשים למכור תמונות משלהם.

היתרונות של אתר תדמית:

ישנם יתרונות רבים בבעלות על אתר תדמית, בניגוד למכירת תמונות בלבד בפלטפורמת מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק. לדוגמה, יש לך את היכולת לשלוט בכמה אתה גובה עבור התמונות שלך ואילו סוגי הסכמי רישוי אתה מציע לקונים. יש לך גם את היכולת להעלות כל סוג של תמונה שתרצה מבלי להיות מוגבל על ידי תנאי השירות של פלטפורמת המדיה החברתית.
למידע נוסף אודות קידום אתרים עליך לגלוש לאתר bemarketing.co.il

בניית אתר תדמית במחיר טוב היא לא קשה כמו שזה נראה. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לברר מה התקציב שלך. זה יעזור לך לבחור את הפלטפורמה המתאימה לאתר שלך ולקבוע אילו תכונות זמינות לך בהתבסס על התקציב הזה.

ישנם כלים חינמיים וזולים רבים זמינים לבניית אתר תדמית. אתה יכול להשתמש בכלים אלה כדי ליצור אתר אינטרנט אסתטי, אינטראקטיבי וניתן לעדכן אותו בקלות.

כלים לבניית אתר תדמית:

– קנבה

– וורדפרס

– Pixlr

– Adobe Spark

2. כיצד לבחור את שם הדומיין המתאים לאתר שלך

שמות מתחם חשובים לאתר. שם דומיין הוא כתובת האינטרנט שאנשים מקלידים בדפדפן שלהם כדי לבקר באתר. זה נקרא גם URL או Uniform Resource Locator.

שם הדומיין צריך להיות קצר ובלתי נשכח, אך הוא גם צריך להיות קל לאיית ולהבנה. אתה יכול לקנות דומיינים מרשמי דומיינים כמו GoDaddy או Namecheap.com, אבל אתה יכול גם לרכוש אחד מאתר מכירות פומביות כמו Flippa או Sedo.

מאמר זה ידריך אותך כיצד לבחור את שם הדומיין המתאים לאתר שלך. שם הדומיין הוא כתובת האתר וחשוב לבחור דומיין שקל לזכור ולהקליד.

שמות דומיינים זמינים בשני סוגים: דומיינים גנריים ודומיינים עם קוד מדינה. דומיינים גנריים זמינים עבור כל המדינות, בעוד שדומיינים עם קוד מדינה זמינים רק עבור מדינות מסוימות.

3. כיצד לבחור את חבילת התבניות המתאימה לאתר התדמית שלך

קיימות תבניות רבות ושונות עבור אתרי תמונות, ויכול להיות קשה לבחור את התבניות הנכונות. כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך, ריכזנו רשימה של הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חבילת תבניות.

1) מספר הדפים באתר שלך: אם יש לך הרבה סוגים שונים של תמונות או מוצרים, תצטרך יותר מעמוד אחד. חבילה עם יותר דפים תאפשר לך להתאים את האתר שלך עם יותר תוכן ותמונות.

2) סוג האתר: האם האתר שלך הולך להיות אתר מסחר אלקטרוני? אתה צריך בלוג? אם כן, ודא שחבילת התבניות כוללת את התכונות הללו או שיש להן כתוספות.

3) התקציב שלך: טווח המחירים עבור חבילות תבניות יכול להשתנות מאוד בהתאם לתכונות הכלולות וכמה עמודים בחבילה. ודא שאתה מוצא משהו בטווח התקציב שלך כדי שלא תוציא יותר מדי כסף על משהו שאינו

תוכן עניינים

דילוג לתוכן