הסדרות הישנות ביותר בטלוויזיה

אם אתה המום משפע הסדרות המקוריות על Hulu ו- Prime Video, שקול לצפות מחדש באחת מתוכניות הטלוויזיה התסריטאיות הארוכות ביותר בכל הזמנים. יש כמה תוכניות שהצופים לא מצליחים לקבל מספיק מהן, והמוניטין שלהם כסדרת הטלוויזיה הוותיקה ביותר פשוט נהיה מרשים עוד יותר. למרבה ההפתעה, כן, כמה מתוכניות הטלוויזיה האמריקאיות הארוכות ביותר בכל הזמנים עדיין מצליחות, ומפיקות יותר פרקים ממה שהרוב המכריע של הסדרות יתקרבו אי פעם. מתוכניות תסריט שהצליחו להקליט למעלה מ-30 עונות ועד לתוכניות אירוח שנמשכו יותר מכמה חיי אדם, אלו סדרות הטלוויזיה הארוכות ביותר בכל הזמנים (בעיקר) בארצות הברית.

סטוקר ערכה רשימה של סדרות הטלוויזיה בארה"ב הוותיקות ביותר

סדרת הטלוויזיה בארה"ב הוותיקה ביותר, ממוינת לפי מספר השנים ששודרה כל תוכנית. למעשה, למרות הפופולריות של סדרות מוגבלות, לסדרות מסוימות יש מתכון מיוחד שמאפשר להן להתקיים עשרות שנים.

מה שעוד יותר מדהים

הוא שחלק מהתוכניות הללו עדיין משודרות בערוצים ורשתות שונות, מה שאומר שהן שמרו על הרלוונטיות והמשיכה שלהן לאורך השנים הארוכות, מה שהופך אותן לנצחיות באמת. תוכניות טלוויזיה קיימות כבר הרבה זמן, אבל הן המריאו באמת רק אחרי מלחמת העולם השנייה. עם זאת, גם מחוץ לסדרת FXX האהובה, כמה תכניות טלוויזיה זכו לשמצה רבה יותר. סרטי אנימציה קלאסיים כמו משפחת סימפסון ואפילו איש משפחה שודרו כבר עונות רבות, בעוד שסבונים כמו Days of Us ו-The Turn of the World היו באוויר כבר למעלה מ-50 שנה.

היא בילתה שיא של 20 שנה בתור תוכנית היום הנצפית ביותר בארצות הברית לפני שעלתה לבסוף לאוויר בשנת 2010. תוכנית הטלוויזיה המובילה בכל הזמנים. למעשה, תוכנית הטלוויזיה האמריקאית הזו מחזיקה בשיא גינס לתוכנית האנימציה הארוכה ביותר אי פעם בטלוויזיה. מאז השקתו הראשונה ב-1964, החידון הזה היה אחד האהובים ביותר באמריקה עד היום.

Guiding Light

היא תוכנית הטלוויזיה הארוכה ביותר בעולם, שהייתה באוויר כבר 72 שנים. לאחר מכן, The Tonight Show היא התוכנית הארוכה ביותר, עם שישה מנחי קומדיה ואלפי פרקים מאז 1954. עם יותר מ-40 שנות הפקה, תוכנית הטלוויזיה האמריקאית הזו היא עדיין הקריקטורה הארוכה ביותר בטלוויזיה. קל מאוד להאשים את משפחת סימפסון בהשפלה של משפחת סימפסון לאורך השנים, אבל העובדה היא שמערכון מצויר מטופש מהתוכנית של טרייסי אולמן הפך לעיקר באמריקה.

הסדרה רצה כבר 33 עונות ואין לה תוכניות להסתיים בקרוב. הצעירים וחסרי המנוחה היא תוכנית שממשיכה לרוץ אחרי 47 שנים באוויר. Days Of Our Lives מלא בתאונות מגוחכות ומערכות יחסים לא סבירות.

במשך יותר מ-55 שנים

צוות השחקנים וההפקה של התוכנית ממשיכים להעניק לצופים תוצאות מצחיקות אך חיוביות בכל אחד מהפרקים שלה. התוכנית עברה שינויים רבים ב-47 שנות קיומה כדי לשקף זמנים משתנים ודפוסי צופים משתנים. עם זאת, סדרת הקאלט זכתה לשבחים רבים לאורך כל קיומה, עם פרקים פנטסטיים בכל עונה של Gunsmokes. בהתחשב בכך שאיכות התכנית לא נחלשה גם לאחר 12 עונות, ברור שהסרט לא יחמיץ את תכנית המעריצים.

NCIS הצליחה למשוך צופים על ידי שינוי קבוע בתוכן שלה והיא אחת התוכניות המצליחות ביותר ששודרו בטלוויזיה. NCIS היה ספין-אוף של התוכנית JAG והיא אחת מני רבות שעולות על קודמתה מבחינת רייטינג ואורך התוכנית.

Gunsmoke צמח מתוכנית רדיו והמשיך להיות הצלחה במספר סדרות

הציבה אתגרים חדשים עבור המרשל מאט דילון והשאיר את הקהל מכור. התוכנית כללה גם את הדמויות מיס קיטי ראסל ודוק אדאמס, והיא מחזיקה בטלוויזיה האמריקאית של שנות ה-50 עד ה-70. סדרת הקאלט התחילה כסדרת רדיו ב-1952 לפני שעברה לטלוויזיה ב-1955.

Law & Order

היא עדיין מבחינה טכנית תוכנית הפריים-טיים הארוכה ביותר למרות ש-Gunsmoke שידרה פרקים מרובים. 357 הפרקים של אופרת הסבון האמריקנית בפריים-טיים נסבו סביב משפחת יואינג העשירה. מאז יציאתה של אופרת סבון זו ב-26 במרץ 1973, הסדרה זכתה בפרסים רבים עבור סדרת דרמה יוצאת דופן. ב-1 באפריל, 2009, התוכנית זוכת האמי הופסקה עקב רייטינג נמוך לאחר שרצה למעלה מ-15,000 פרקים, אך עדיין יש לה קהל חסידי בעולם אופרת הסבון. הסדרה עלתה לאוויר מאז 1999, מה שהופך אותה לתוכנית החיה היחידה שהוצגה בבכורה במאה ה-20 שעדיין באוויר.

עם 69 שנות אוטונומיה

פגוש את העיתונות נחשבת לתוכנית הטלוויזיה הארוכה ביותר לא רק בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית, אלא גם בהיסטוריה של הטלוויזיה העולמית. לעוד יותר נוסטלגיה בטלוויזיה, בקר שוב ב-20 תוכניות הטלוויזיה האהובות האלה שלא תאמין שהן כבר בנות 20.

התרבות שלנו הפכה לצרכנית יותר ותוכניות רק לעתים רחוקות מגיעות לאריכות ימים, בדרך כלל רק לכמה עונות לפני שהצופים עוברים אל משהו אחר או שירותי סטרימינג מחפשים את הלהיט הגדול הבא.

עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של סדרות ישראליות ישנות מומלץ לגשת לאתר beuys.co.il

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן