כל המידע הרלוונטי על התקנה של קודן בשער הכניסה
 
הוספת קודן לשער כניסה היא משימה מסובכת ומצריכה ידע, ניסיון וכלים מתאימים. אם אתם חושבים על התקנת הקודן בעצמכם כדי לחסוך כסף, אנחנו ממליצים להתייעץ בקשיבות מכיוון שאתם צריכים להוסיף נקודת חשמל חדשה עבור השער וזה מצריך עבודות תשתית ומיומנות מקצועית רבה.
 
כדי להתקין בשער הכניסה קודן, יהיה צורך להתייחס גם לנושא האיטום, מכיוון שהקודן נחשף לשמש חזק וגם לגשמים ולעיתים גם למערכת השקייה. אלו גורמים שעלולים להשפיע על תפקוד המערכת ולגרום לתקלות בעתיד. לכן, חשוב למצוא מתקין מקצועי ומומלץ כדי להבטיח את תפקוד הקודן באופן תקין.

כולל התקנה, כמה אמור לעלות קודן לשער?

הוספת קודן לשער כניסה תהיה ברוב המקרים סביב 800 עד 1,500 ש"ח. יש לשים לב שהמחיר חל על מצבים בהם אין תשתית קיימת ויש צורך לבצע עבודות התקנה כגון חציבה, העברת חוטים ומנעול חשמלי. לעתים יכול המחיר להיות גבוה יותר מ-1,500, במיוחד כאשר מדובר במרחק רב מבין השער לנקודת החשמל הקרובה. על המחיר יש לקחת בחשבון גם את עלות העבודה והקודן עצמו שמחירו תלוי בקודן הספציפי שבחרתם.
 

טרם ההתקנה – מה עלינו לבדוק?

נתחיל בבדיקה אם מערכת זו עובדת עם קודן שער ללא חשמל, כלומר. ח. מבוסס על קו טלפון או על בסיס חשמל.
 
וודאו שהתקנת המכשיר, שפועל כקודן על שער כניסה, נעשית במיקום הרצוי בצורה אסתטית ושלא תצטרכו להתמודד עם כבלי חשמל מפריעים בקרבת מקום. חשוב לציין שהחריטה של ​​המכשיר חייבת להיות מדויקת, נקייה ומקצועית.
 
רצוי לבדוק האם במחשב מותקן קודן חסין ונדלים, שהוא למעשה חזק יותר קודן פלסטיק פשוט. חשיבותה של בדיקה זו נובעת מכך שהקודן ממוקם על משטח חיצוני וחשוף לכל תנאי האקלים.
 
כמו כן, בקש מהטכנאי להתקין חיישן קרבה ויתן לך הצעת מחיר. מומלץ מכיוון שהוא עשוי להתאים לצרכים שלך טוב יותר. החיישן מאפשר את פתיחת השער באמצעות שבב מגנטי קודן.
 
יש לבדוק את אופן פתיחת השער אם יש מנעול לשון חשמלי, אך ישנה גם שיטת סגירה אלקטרומגנטית הפועלת במשיכה מגנטית. לשערים חיצוניים רצוי להתקין מנעול חשמלי המתאים כקודן לשער חשמלי.
 
אם כבר החלטתם להוסיף קודן לשער הקדמי שלכם, אולי כדאי לשקול התקנת מערכת אינטרקום מלאה עם רמקול, מיקרופון ואפילו מצלמה.
 

קודן לשער – מדוע כדאי להתקין מכשיר כזה?

ראשית, נתאר את התפקוד המדויק של הקודן ומה היתרון שלו על פני שיטות פתיחת שערים אחרות. היתרון העיקרי בהתקנת קודן שער הוא שלא צריך לשאת מפתח ולפתוח את השער, מה שמקל על הגישה.
 
האם אי פעם שכחת את המפתח בבית או ברכב? אולי המפתח שלך לא עובד או שבור? התקנת קודן מאפשרת לפתוח את השער על ידי נגיעה בצבעי הספרות המוגדרים מראש ללא תלות במפתח.
 
בנוסף, עלינו להתקין מערכת קוד סיסמה כדי לספק למשתמשים גישה מהירה וקלה במקומות צפופים, כמו משרדים או בנייני קהילה, אך גם בבתים פרטיים עם חצרות גדולות ושערים ראשיים.
 

כמה זמן לוקח להתקין קודן לשער?

יש ויכוח העוסק במערכת קיימת בפרק זמן של שעה או שעתיים. במצב בו אנו צריכים לבנות את המערכת, ייתכן שהזמן לכך יתארך ואף יגיע ל-4 או 5 שעות. ראוי להזכיר שגם לכישוריו ולניסיון של הטכנאי יש השפעה ומשך ההתקנה נערך בהתאם.

כיצד נקבע מחיר התקנת קודן על שער הכניסה?

בדרך כלל, ההצעה שתקבלו כוללת את מחיר החומרים המשמשים לעבודה (למשל קודן ומנעול חשמלי) וכן חישוב של משך הזמן הנדרש להשלמת העבודה, תוך התחשבות במורכבות הפרויקט.
 

כמה עולה קוד לדלת ללא התקנה?

בין 200 ל-500 ש"ח התשלום, ישנם הבדלים בהתאם ליצרן ולתפקודי הקודן.
 

האם ניתן להתקין קודן לשער ללא חשמל?

כן, ישנם פתרונות קודןים לשער כניסה ללא חשמל – כלומר קודןים הפועלים על קו טלפון, בדומה לאינטרקום.

איך אני משנה קוד בתוך קוד?

ברכישת הקוד תקבלו מסמך עם הנחיות כיצד לשנות את הקוד. חשוב לשמור את המסמך הזה למקרה שתזדקק לו בעתיד. מבחינה טכנית, יש לגשת למצב התכנות באמצעות רצף של מספרים.