כמה עולה להטעין רכב חשמלי

במחיר של 0.11 דולר לקוט"ש הטעינה בכדי להגיע לטעינה מלאה היא 264 דולר לרכב חשמלי עם טווח של 70 קילומטרים (בהנחה שסוללה מלאה של 24 קוט"ש). בשיעור זה, לממוצע הארצי של בעלי רכבים חשמליים באזור המפרץ הדרומי יש יתרון בעלויות הדלק על פני נהגים בחלקים אחרים של ארצות הברית. בעלות של 1.01 דולר לקוט"ש, רכב שצורך 34 קוט"ש ונוסע 100 קילומטרים יעלה כ -2,00 דולר לקילומטר ($ 0.04).

אם

למשל, אתה שם 1,000 קילומטרים על המכונית שלך בכל חודש ומשלם 10 סנט לקילוואט-שעה חשמל המקושר לחשבון החשמל שלך, זה 25-33 $ לחודש בהתבסס על חישוב שבו 3 /4 מתוך קילומטר שווה לקילוואט-שעה. אם תכפיל את מחיר החשמל שלך ל -20 סנט לקוט"ש, עלות הטעינה של הרכב החשמלי שלך תהיה בין 50 ל -66 דולר. אם הייתי קובע כל חודש 1,000 מייל על המכונית שלי (למשל, על ידי תשלום 10 סנט לקילוואט-שעה חשמל המחובר לחשבון החשמל שלי), זה יהיה בין 25 $ ל -33 $ לחודש (בהתבסס על חישוב של 3 או 4 מייל שווה לשעה קילוואט).

לחישוב עלות הטעינה של רכב חשמלי

הכפל פשוט את העלות לקילוואט-שעה בקיבולת המרבית של הסוללות. מכיוון שלכל רכב חשמלי יש גודל סוללה שונה, אתה יכול לחשב את הנתונים לפי עלויות החשמל של הרכב שלך. אם אתה טוען את הרכב בבית, עלות הטעינה היחידה פירושה הכפלת מספר הקוט"ש המשמש לטעינת הסוללה בעלות / קוט"ש.

עלות טעינת רכב חשמלי עשויה להשתנות בהתאם לתחנת הטעינה

בין אם בבית או בתחנת טעינה ציבורית. במילים פשוטות, חישוב גודל הסוללה לרכב (בקוט"ש) והעלות החשמלית (בפנ"ש לקוט"ש) ייתן את עלות הטעינה של הרכב שלכם. כדי להעריך את עלויות הטעינה הביתיות שלך, הכפל את רכביך ב- kWh לכל 100 מייל כדי לקבוע את מחיר החשמל ואת השעה ביום שתגבה.

חישוב עלות הטעינה של מכונית חשמלית

הוא קצת יותר מסובך מאשר בדגמי בנזין וסולר, מכיוון שהוא פועל בשעות קילוואט, לא קילומטרים לליטר. טעינת מכונית חשמלית 60 קוט"ש עולה בין 900 ל -990 ליש"ט בהתאם למקום מגוריכם, ומעניקה לכם טווח של כ -200 קילומטרים. זה תלוי במכונית שאתה טוען ובמחיר של ספק החשמל שלך, אבל לא יעלה כל כך הרבה תדלוק המכונית החשמלית שלך כמו רכב קונבנציונאלי עם מנוע בעירה פנימית.
למידע נוסף על כמה עולה להטעין רכב חשמלי ועמדת טעינה לרכב חשמלי באפשרותך לגשת לאתר evcar.co.il

לרכישת רכב יכולה להיות השפעה רבה על הארנק שלך

אך אם אתה קונה רכב חשמלי, תוכל גם להטעין אותו בביתך או בתחנת טעינה ציבורית בעיר שלך. טעינת הרכב בבית היא הדרך הקלה והמשתלמת ביותר להניע את הרכב. בתנאי שיש לכם מוסך וגישה לרשת החשמל, טעינת רכב חשמלי בבית יכולה להיות הדרך הנוחה והחסכונית ביותר להטעין רכב חשמלי.

בארצות הברית

בעלי מכוניות חשמליות יכולים כעת להשיג 80% מהחיוב שלהם בבית מבלי להגדיל את עלויות החשמל שלהם. על פי קמפיין Go Ultra Low הנתמך על ידי הממשלה על כלי רכב חשמליים, 90% מהרכבים החשמליים שהם נוהגים בבית גובים תשלום מכיוון שזו הדרך הזולה ביותר לעשות זאת.

כאשר אתה מקבל החלטה לגבי המכונית המשפחתית הבאה שלך

זה יכול להיות קשה לדעת מה המחיר האמיתי של טעינת מכונית חשמלית בהשוואה למילוי מיכל רגיל. בין אם אתה מסתכל על רכב חשמלי או על מכונית גז, קצת מחקר מוקדם על עלויות וגז עלויות יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

כאשר אתה רוכש מכונית חשמלית

תוכל להטעין אותה בבית באמצעות ספקי כוח לרכב חשמלי ברמה אחת (EVSE) באמצעות שקעי החשמל הקיימים או מעגל ייעודי. רוב נהגי הרכבים החשמליים, כולל רכבים חשמליים (EVs) ורכבים חשמליים היברידיים (PHEVs), מטעינים את רכביהם בבית עם מטענים ברמת AC 1 או AC 2. ציוד שירות לרכב חשמלי (EVSE) דורש יחידת מטען חיצונית ברמה 2, שעולה בין 300 ל -1,200 דולר לטעינה.

אם אתה יכול לטעון את המכונית שלך בבית

זוהי האפשרות הזולה ביותר להפעיל את הרכב החשמלי שלך בחלק קטן מהעלות של רכב בנזין או דיזל רגיל. רוב תחנות הטעינה ברמה 3 משלמות כדי להשתמש ברוב החשבון תוך דקות, בעלות ממוצעת של כ -1.5 דולר לשעה. באתר EPA, אתה יכול להתאים ולחזות את עלויות הטעינה של הבית שלך בהתאם למספר הקילומטרים שנה נתונה ותעריף החשמל שלך בקוט"ש.

רישומים אלה מראים לך כמה קילוואט שעות (קוט"ש) לוקח לנהוג במכונית EV 100 מייל בממוצע וכמה עולה לנסוע 25 מייל

בהתבסס על מחירי האנרגיה הממוצעים. בנוסף, תרשים עלות העלות המעודכן שלנו עבור מרבית כלי הרכב החשמליים הנוסעים בארצות הברית כיום ממחיש את העלות לשעת טעינה עבור כל אחד מקילומטי הטווח המצורפים לשעת הטעינה המרבית.

ידועה גם בשם מטענים מהירים DC

תחנות טעינה ציבוריות ברמה 3 יכולות לקחת סוללה מסוימת מרכבים חשמליים עד 80% מיכולתן תוך 30 עד 60 דקות. בממוצע, טווח של 25 מייל לשעה בטעינה ברמה 2 עולה 240 עד 360 דולר במחירים לעיל, בהשוואה להערכה של ה- EPA בסך 215 דולר לנהיגה על שברולט קרוז המונעת בגז 25 קילומטרים.

אחד המכשולים העיקריים עבור רוכשים פוטנציאליים של רכבים חשמליים הוא חוסר הוודאות לגבי אופן הפעולה של הטעינה ומה תהיה השפעתה על תקציביהם וחייהם.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן