למה כדאי לעבוד עם asana

בפוסט זה אנו בוחנים את תכונות האסאנה, כיצד צוותים אחרים משתמשים בה וכיצד אנו משתמשים בה כדי לדווח על עבודתנו המתנהלת.

אם אתה רק מתחיל ורוצה לדעת למה הכוונה של העובדים שלך כאשר הם מדברים על היקף הפרויקט

הם מתכוונים: אם אתה משתמש באסאנה כדי לנהל פרויקטים ולעבוד עם לקוחות או צוותים שונים, אתה יכול ליצור הפרד בין סביבות עבודה והשתמש בסעיף זה לארגון משימות ופרויקטים תוך ניהול משימות אחרות כגון ניהול פרויקטים, ניהול צוות ושיתוף פעולה. בין אם אתה משתמש ב- Asanas כצוות ובין אם כפתרון אישי לניהול משימות, שמור את סביבת העבודה לעצמך והוסף סביבת עבודה נוספת עבור אותם אתה צריך לעבוד, או הוסף את כל האנשים המעורבים לסביבת העבודה שלך.

התוכנית החינמית מספיקה אם יש לך צוות קטן ועובדים על פרויקט פשוט, אך לא עם צוות גדול. התוכניות החינמיות הן בדיוק מה שאתה צריך כדי לנהל את הפרויקטים שלך ולעבוד עם הצוות שלך, הלקוחות, העובדים ולקוחות אחרים.

אל תתבלבל עם פלטפורמת ניהול פרויקטים מלאה אם אין לך את כל התכונות האחרות שאתה מצפה מסוג זה של אפליקציה

אם ברצונך להשתלב גם בתוכניות אחרות בהן אתה משתמש, אפליקציית אסאנה אידיאלית לניהול וניטור הפרויקטים של החברה שלך. זה לא רק שאלה של ביצוע משימות, התקדמות, הפקת דוחות, מעקב אחר תוצאות וכו '. – נקודה נוספת המבדילה את אסאנה היא שהיא מיועדת לעבודה הקשורה לפרויקט, בעוד שחלק מהאפליקציות לניהול פרויקטים תוכננו במיוחד. לטפל בפרויקטים מורכבים. זה לא ממש המקרה, אבל הוא מסוגל לנהל פרויקטים פחות מורכבים שבהם ניהול משאבים ולוחות זמנים אינו חלק אינטגרלי מהעבודה.

אפליקציית שולחן העבודה של אסאנה ואסאנה מקוונת מציעות מגוון תכונות נוספות המסייעות לשמור על הצוות שלך ומספר פרויקטים מחובר ופרודוקטיבי

זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות, תאריכי יעד, הערות ופעולות ולהביא את כולם לדף אחד. סקירה כללית של עומס העבודה כך שמנהלים יוכלו לראות אילו עובדים הם יתר על המידה ואילו עובדים מועסקים פחות. פונקציות רבות אחרות מסייעות לקידום המשימות באופן מדויק, באופן מאורגן וקולח.
עבור פרטים נוספים בנושא של למה כדאי לעבוד עם asana כדאי לגשת לאתר fillva.com

אם אתם מחפשים רשימה פשוטה לפרויקט שלכם

אסאנה יכולה לעזור לכם גם בזה. היכולת ליצור משימות חוזרות היא עזרה נהדרת כאשר אתה משתמש באסאנות לניהול פרויקטים שוטפים. זה עוזר לך לקבל סקירה ברורה של התקדמות הפרויקט, היכן משימות מסוימות נמצאות בזמן נתון והאם משימה עומדת לפי לוח הזמנים או איחור. תכונה בולטת נוספת לניהול פרויקטים היא תצוגת תרשים מעקב הזמן של גאנט.

לפני שתתחיל לבצע זיפ

ארגן את השירותים והספריות שלך. הדרך הטובה ביותר להשיג פרויקטים ומשימות חדשות באסאנה היא ליצור חשבון Instagantt המקושר ל- Asanas. לאחר שהשתלבת ב- asana, תראה רשימה של כל משימות הפרויקט של asanas ו- asANA שהוקצו לך. אתה יכול גם להזכיר אנשים או משימות, יצירת היפר-קישור שמבסס קשר בין האלמנטים באסאנות. אחת הדרכים הקלות ביותר לנהל וליצור גאנטים, תרשימים ופרויקטים של אסאנה היא יצירת חשבון InstagramT המקושר לאסיין.

אם אתם מחפשים כלי לניהול פרויקטים המתאים למספר סוגי צוות בארגון שלכם

אסאנה היא בחירה טובה עבורכם. זה מאפשר לצוות שלך לעבוד יחד, לארגן ולעשות את העבודה שלהם, ואם אתה משתמש בה לניהול פרויקטים עבור מספר אנשים, אתה יכול להקצות משימות לחברי צוות ספציפיים. הכלי המומלץ לצוותים בכל הגדלים הוא כלי ניהול פרויקטים מבוסס-רשת, חוצה פלטפורמות, רב-קבוצתי, אינטרנט ומובייל המכונה Asanas.

זה גמיש לעבוד בצורה היעילה ביותר עבורך

בין אם זה אדם יחיד, קבוצה של אנשים או צוות של כמה אנשים. לבסוף השתמשתי בדוא"ל כדי לקבוע סדרי עדיפויות עבור הצוות שלי, מה ששלל את הצורך להשתמש ביישום ניהול הפרויקט Asana. הדבר הטוב ביותר הוא שעכשיו, כשאני באסאנאס, אוכל לסיים את הפגישה על ידי הוספת פרויקטים של Take-Aways-to-task-by-task. על ידי שילוב PI באפליקציית זרימת העבודה AsANA (במקרה שלי) חסכתי זמן רב על ידי יצירת משימות ותהליכי פרויקט בכל פעם שלקוח חדש החליט לעבוד איתי. החשוב מכל, עכשיו, כשאני הייתי עם אסאנו, ניתן לסיים את הדיונים על ידי הוספת משימות – למשימות – בפרויקט.

אסאנה

הוא כלי נהדר לניהול פרויקטים, ואתה יכול אפילו להחליף דוא"ל בפונקציית ההערות עבור העסק שלך. כמובן, השאלה העיקרית היא האם אסאנה טובה יותר ככלי לניהול פרויקטים מאשר כלי ניהול פרויקטים אחרים מתחרים כמו Google Docs או Microsoft Office. לשני הכלים יתרונות רבים בהיבט ניהול הפרויקטים, אך כיצד תחליטו מהו הכלי הטוב ביותר עבורכם ועבור המותג שלכם?

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן