מה הכי חשוב לבדוק לפני שקונים מטהר מים

אם תבחר במנקה פחם פעיל, לאספקת המים שלך יהיה פחות TDS. אם הלחץ באספקת המים של הבית שלך אינו מספיק או שמצב המים רך ויש פחות זיהומים, אז עדיף להשתמש במסנן פחם פעיל.

ברזים

ברזים וחומרי ניקוי המבוססים על כוח הכבידה מתאימים לאזורים בהם רמות TDS נמוכות והמים אינם מזוהמים במזהמים ביולוגיים כגון חיידקים, וירוסים ופתוגנים אחרים. באזורים אלה, בהם אספקת המים בבית רכה ו- TDS בגבול המותר, מסנן פחם פעיל פועל בצורה הטובה ביותר.

יצרני ציוד לטיהור מים מנסים להבחין במוצריהם מהמתחרים על ידי הצגת טכנולוגיות מתקדמות לטיהור מים

ורובם משתמשים בתערובת של שלוש גישות טיהור עיקריות: אוסמוזה הפוכה (RO), UV (UV) ואולטרה-סינון UV / UF. לדעת איזה מטהר מים מתאים לך ביותר תלוי בגורמים כגון לחץ מים, איכות המים והשטח הפנוי. אם אינך בטוח איזה מהם לרכוש עיין במדריך זה לבחירת מטהר מים ובחר את מטהרי המים הטובים ביותר לשימוש ביתי.

יש עוד כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת מצב הטיפול הנכון במים

כולל קיבולת אחסון, חומרי אחסון, יכולת שימוש במים חמים וקרים, אחריות, עלויות תחזוקה, AMC וזמינות. סוג מטהר המים הטוב ביותר עבורי לאחר TDS-After גלה כיצד לבחור מטהרי מים המתאימים לסוג המים שלך. לאחר שהחלטת איזה סוג של מטהר מים עונה על צרכי אספקת מי השתייה שלך, הגיע הזמן לברר איזה מאגר מים אתה צריך.

כאשר מדובר במי מים של חברה עירונית

ההסתברות לכך שה- TDS (זיהומים מומסים) נמוכים וכי יש להגן על עצמו מפני מזהמים מיקרוביולוגיים כגון חיידקים ווירוסים נמוכים. רמות TDS נמוכות חיוניות רוב הזמן להסרת מלח ומינרלים מהמים לטווח הארוך, בניגוד לבריאות טובה. אם אספקת המים באזור שלך היא ממספר מקורות כגון צינורות עירוניים או מיכליות, TDS יכול להיות בכל מקום בין 1 ל -200 עמודים לדקה. אם המים מגיעים ממקורות מים או צינורות, רמת ה- TDS שלך תהיה בטווח של 200 עד 2000 עמודים לדקה. אתה צריך לדעת את איכות המקור, הקשיות, המליחות וה- TDS של המים באזור כדי לדעת איזה סוג של מטהר מים אתה צריך.

אם ה- TDS שלך נמוך מ -500 עמודים לדקה

מנקה UV מעוצב יעיל יותר בניקוי המים. אם יש לך תערובת של מי קרקע ומים, למנקה אינטליגנטי יש תחושה שאילו טכנולוגיית הניקוי היא היעילה ביותר. בדיקת איכות המים תיתן מושג ברור איזה סוג מטהר נדרש לטיפול במים וכיצד מערכות סינון שונות מסירות מזהמים שונים.

איכות אספקת המים שלך יכולה להצביע על כמה שלבי טיהור התהליך עבר והאם יש לך מים נקיים וטובים לשתות ולבשל בביתך

אינך צריך לסנן מים אם יש לך העדפות טעם, מצבים בריאותיים או בעיות איכות מים ספציפיות לבית שלך, כגון דליפת עופרת למים מצנרת ביתית. הבדיקה של איכות המים וזיהוי הזיהומים הכלולים בהם הם שלב מכריע בהשלמת המנקה.

אתרי האינטרנט של מותגים פופולריים כגון Aquaguard

Kent RO ו- Aosmith מזכירים את ערך TDS של מקור המים שאליו מתאים המנקה לפני שאתה לוחץ לקנות. משקי בית רבים אינם דורשים ערך כולל של ממס RO (TDS) מעל טווח מקובל כל עוד איכות המים נקייה ואין צורך בסינון. לרוב מטהרי המים יש אחריות לשנה, אך בחלק מהמוצרים יש אחריות לשנה על ממברנות RO ו- UF ואחריות של שישה חודשים על דברים כמו מסנני משקעים, מסנני פחמן ומסנני פחמן.

 
לעוד פרטים נוספים בנושא של מסנן לתמי 4 פמילי ומה הכי חשוב לבדוק לפני שקונים מטהר מים נא לבקר ב- bluwater.co.il
עבור עוד מידע בנושא של מסננים לתמי 4 פמילי באפשרותך לגשת לאתר aquatal.co.il

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן