מה זה הלוואת גישור לדירה

הלוואת גישור היא הלוואה לטווח קצר המשמשת לגשר על הפער בין רכישת בית למכירת בית קודם. הלוואות גישור הן הלוואות לטווח קצר המובטחות בהון עצמי קיים; לאחר מכן תוכל להשתמש בכספים אלה כמקדמה על הבית שאתה רוצה לקנות. למרות שהלוואות גישור מובטחות על ידי ביתו של הלווה, הן נושאות לרוב ריביות גבוהות יותר מאשר אפשרויות מימון אחרות, כגון קווי אשראי להון ביתי, בשל טווח הזמן הקצר של ההלוואה. אם ביתם הנוכחי לא יימכר בטווח הקצר של ההלוואה, הלווים יהיו אחראים לתשלום משלהם, הלוואות משכנתא והלוואות גישור לנכס החדש שלהם.

במקרה זה

בעלי בתים יכולים לעבוד עם מלווה המשכנתאות הנוכחי שלהם כדי לקבל הלוואה לטווח קצר של שישה עד 12 חודשים כדי "לגשר" על הפער בין קנייה למכירה של ביתם שוב. המלווה משתמש בשני הנכסים כבטוחה ויהיה לך אשראי (חוב שיא) כדי לכסות את החוב הקיים שלך ואת החוב החדש שרכשת. האפשרות השנייה היא לקחת הלוואה לביצוע מקדמה על בית חדש לפני מכירת הישן. אם ביתכם רשום למכירה, לא תוכלו לקבל משכנתא.

אתה עדיין מוכן לקחת שלוש הלוואות אם הבית שלך לא יימכר

אתה יכול להתחיל להחזיר את ההלוואה לפני או אחרי שאתה לוקח הלוואה לטווח ארוך או מכירת הנכס הישן שלך. אתה יכול להשתמש מיד בהון הבית הקיים שלך לרכישת בית חדש מבלי להמתין למכירת ביתך הישן כאשר אתה משתמש בהלוואת גישור לעסקת נדל"ן. באמצעות הלוואת גישור תוכלו להימנע מהלחץ של הסכמה על מועדי הפשרה, לעבור במהירות לרכישת בית חדש ולתת לעצמכם יותר זמן למכור את הנכס הקיים שלכם.

כאשר אתה מוכר נכס

הלוואות גישור לבית יכולות לספק דחיפה במזומן לטווח קצר בזמן שאתה מחכה לסגירת מכירת הבית הישן שלך. זה הופך את הלוואות הגישור לאופציה פופולרית עבור בעלי בתים שזקוקים לגישה מהירה לכספים כדי לקנות בית חדש לפני שהם מוכרים את הנכס הנוכחי שלהם. במקום לקחת הלוואת גישור לכיסוי המקדמה על בית חדש, בעלי בתים יכולים להשתמש ב-HELOC, להשכיר אותו לפי הצורך, ולאחר מכן לשלם אותו לאחר מכירת ביתם הראשון. המלווה מציע לך הלוואה בסכום שאתה צריך כדי לבצע מקדמה על הבית החדש שלך.

המלווה מספק לך הלוואה לפירעון יתרת המשכנתא ומקדמה מספקת למשכנתא

תצטרך להיות מספיק הכנסה כדי לכסות את התשלומים או מספיק עתודות מזומנים כדי להחזיר את ההלוואה במידת הצורך. אם אין לך מזומן עבור המקדמה שלך והבית הקיים שלך לא נמכר, תוכל לבצע את התשלום באחת משתי דרכים.

ההלוואה נמשכת בדרך כלל כשנה עד שמתחילים לבצע תשלומים

נוכחותן של שלוש ההתחייבויות הפיננסיות העצומות הללו מגדילה את הסבירות למחדל באחת מההלוואות הללו. נשאלת גם השאלה כמה זמן מחזיקה הלוואת גישור: מאחר ומדובר בהלוואה קצרת מועד עם תקופת החזר של שנה, ברוב המקרים הלחץ עלול להתגבר אם צריך לפרוע אותה במהירות והבית שלך ייקח עוד יותר זמן. למכור ממה שציפית.

הלוואת גישור

היא סוג של הלוואה לטווח קצר שניתן להשתמש בה בעסקאות נדל"ן שבהן אין לקונה הכספים למימון רכישת נכס חדש מבלי למכור תחילה את הנכס הראשון. הלוואות פערים מיועדות להחזר ברגע שאתה מוכר את ביתך והן נקראות גם הלוואות גישור, מימון פערים או הלוואות "משתנות". חברות יכולות בדרך כלל למצוא הלוואות גישור המוצעות על ידי מלווים קשים המממנים הלוואות באמצעות הנכס שלך כבטחונות ומלווים חלופיים באינטרנט.

הלוואת גישור רב-משפחתית

היא מכשיר פיננסי המשמש בעלי נכסים מסחריים כדי לגשר על הפער בין קבלת הלוואה לבין היכולת לעשות מה שהם רוצים עם הנכס. ברוב המקרים, המלווים מציעים רק הלוואות גישור לנכס בשווי 80% מהערך המשולב של שני הבתים, כלומר ללווה חייב להיות הון משמעותי בנכס המקורי או חיסכון מספיק במזומן בהישג יד. הסכום המקסימלי שאתה יכול ללוות בהלוואת גישור הוא בדרך כלל 80% מהערך הכולל של הבית הנוכחי שלך ושל הבית שאתה רוצה לקנות, אם כי לכל מלווה עשויים להיות סטנדרטים שונים. אמנם התנאים עשויים להשתנות, אך סטנדרטי ללוות לא יותר מ-80 אחוזים הן מערך הבית והן מערך הבית שברצונכם לרכוש.

אם שיעורי הריבית נמוכים כאשר אתה מקבל הלוואת גישור ומוכן לקנות את הבית החדש שלך מיד

אתה יכול לנעול את שיעור המשכנתא הנמוך הזה על הבית החדש שלך מבלי לחכות למכירת הבית הנוכחי שלך. לאחר ש-935$ הוקדמו, תוכלו לעבור לביתכם החדש ולפרסם שוכרים לטווח קצר שיחיו מהמשכנתא הקיימת שלכם עד שתמכור אותה. בינתיים, כאשר הלוואת הגישור שלך עומדת עד שאתה מוכר את הבית הקיים שלך, רוב המלווים נהנים מלשלם רק את הריבית על החוב המקסימלי, כלומר אתה רק צריך לדאוג להמשיך לגייס הון וריבית (P&I) על החוב הנוכחי שלך. משכנתא במקום לנסות לנהל את ההחזר של שתי משכנתאות. ההבדל היחיד בתרחיש זה הוא שלא יישאר לך כסף מהתמורה מאחר שניצלת את כל הנכסים שלך לקניית בית חדש… למעשה, עם הריבית שאתה צריך לשלם על הלוואת הגישור, אתה יהיה חייב קצת כסף בסוף היום.

למידע נוסף בנושא של מה זה הלוואת גישור לדירה עליך להעיף מבט ב- icon-m.co.il

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן