מצעים למיטה זוגית

כשאנשים קונים לראשונה מצעים, רבים מאיתנו מופתעים לגלות שיש הרבה מזרנים וגדלי מיטה. קל להתבלבל לגבי אופן ההתאמה של גודל המיטה (מיטה או סדין) למספר מידות המזרן השונות. קל יותר למצוא מצעים שמתאימים למיטה, הסדינים משתלבים זה בזה ונראים טוב ביחד כשאתה קונה את ערכת המצעים. לגעת בסדין, להרגיש כמה הוא רך ולשים לב לאיכות התפרים יעזרו לך לקנות מיטה שתגרום לך להרגיש בנוח ולא לשבור את הספסל.

למידע נוסף אודות מצעים למיטה זוגית כדאי לבדוק כאן

https://www.home-deal.co.il/91699-%D7%98%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%9D-%D7%93%D7%99%D7%9C-

פוליאסטר בדרך כלל אינו משתמש בפוליאסטר עבור לוחותיו

אך בדרך כלל הם זולים במיוחד מאשר לוחות כותנה מסורתיים מכיוון שהם עשויים מחומר אחר כגון פוליאתילן או פוליפרופילן (PE). פוליאסטר וכותנה – מצעי פוליקרוטון הם, כפי שהשם מרמז, תערובת של פוליאסטר וכותנה ומציעים זרימה טובה יותר מפוליאסטר בלבד, אך בכל זאת קל לניקוי וזול. ניתן לשלב פוליאסטר עם בד אחר, כמו כותנה, ליצירת מצעים ידידותיים לבית. בהשוואה לסדיני פשתן שהם יקרים, תחפשו חבילה מעשית לחיסכון בכסף אם תציידו את המיטה בסדין שמתאים לשטוח.

אם כבר מדברים על קנייה

עיין ברשימת 42 חנויות המצעים המקוונות שלנו – פירטנו את סוגי המצעים השונים שאתה יכול לקנות. סדינים אלה משווקים כדי לשכפל את המיטות והחומרים בהם המלונות משתמשים, ואנו נודיע לכם על הרשימה וסוג השמיכות שאתם מחפשים שיעזרו לכם להכין את מיטת החלומות שלכם.

סדינים אלה הם סדיני כותנה שטוחים

אשר שימושיים גם בחודשי הקיץ במקום שמיכות פוך. הם סרטי פוליאסטר פשוטים, נוחים יותר וזולים יותר מהסדינים היקרים יותר בשוק, אך הם עלולים להקשות על שינה טובה בלילה כאשר חם בחדרכם ואתם נוטים לשכוח להתחמם בלילה. שמיכות טובות לתפיסת מקום לשמיכות ושמיכות פוך בחודשי מזג אוויר חם מכיוון שהן קלות יותר מסדינים. רבים מאמינים שאינם מאמינים יוצאים מהכלל כדי לקרר אותך בלילה חם, והם בחירה טובה למי שחם בחדר עם הרבה מיזוג אוויר או מים חמים.

אם אתה אוהב את פינות בית החולים שלך מקופלות כהלכה

נסה סדין שטוח, אך סוגים אלה של סדינים שטוחים עשויים להיות קשים מאוד למצוא וכדאי לחפש אותם אם אתה מתפשט כל הזמן בלילה ומציע את המיטה חדש בבוקר. אם המיטה שלך רחבה מאוד, ייתכן שתצטרך לחתוך את שמיכת השמיכה שלך לחצי, מה שיכול להיראות מוזר למדי בשק שינה או במיטה דו ארוכה, וזה יכול גם לגרום לבעיות אם המיטות שלך רחבות מאוד. לא תמיד יש לך זמן לקפל יריעות בפינות, אז בחר גיליון מצויד בגודל כפול כדי להקל עליו.

המשמעות היא שעדיין היא ארוכה מאוד, כך ששני אנשים שישנים במיטת קינג בקליפורניה לא יהיו באותה מידה של מקום במיטה כפי שיהיו להם אם הם ישנים על מיטת קינג רגילה, או אפילו אם שניהם ישנים בו.

עליכם לשים לב גם לגובה המזרן

ואם אתם משתמשים במשטח מזרן, המזרן העבה שלכם זקוק לסדין עמוק ותואם בכדי להבטיח שהסדין נכנס מתחת למזרן ונשאר במקום. אם יש לכם מזרן עבה יותר, תצטרכו לקנות סדין עם כיסים עמוקים כדי להכיל את המזרנים העבים במיוחד. אתה יכול גם לקבל סדין שמתאים מתחת למיטה שלך בלי מזרן אם הסדינים שמתחת קטנים מדי. לאלו מכם שחולקים מיטה עם חזיר שמיכה או חזיר שמיכה, הנה טיפ לרכישת מיטה גדולה יותר בכדי שיהיו מספיק דובים לכולם.

שתי מיטות טווין ארוכות יותר מטווין XL הן בדרך כלל קטנות יותר ממיטת קווין או קינג סייז

אך בדרך כלל הן ארוכות יותר מכיוון שכמעט לא ניתן לטפל במצעים. בזמן שאתה יכול להשתמש במצעים בגודל קווין סייז על מיטה זוגית בקמצוץ, לא נהוג להשתמש במצעים בגודל קינג סייז כאשר המיטה שלך גדולה כל כך ויש סיכוי שהמצעים שלך יהיו רופפים מאוד. אתה יכול גם להשתמש בסדיני מלכה אם אתה כל כך גדול שהסדין כמעט גדול מדי עבורך ולא מספיק גדול למיטה, ובמיוחד סדין לא מתאים בדיוק לישון.

המדידה הסטנדרטית ביותר למצעים

היא מלבנית, אך ישנם גם גדלים מרובעים המאפשרים למשתמש למקם מצעים לפי מה שהוא או היא מחשיבים את גודל המיטה והצורה הטובים ביותר. אם אתה רוצה להוסיף קצת קצה או שיהיה לך מזרן עבה מאוד, אתה יכול להשתמש בסדין קווין או קינג סייז למיטה הזוגית שלך ולהניח צלחת על גבי המיטה. אתה יכול גם להשתמש במיטות קווין סייז, קינג סייז או מצעים שטוחים למיטה זוגית כאשר יש לשלוף את המיטה שלך ולהימנע מלהיות עם שתי מיטות בגדלים שונים של מצעים, מצעים וסדינים באותו גודל.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן