סופיה בולגריה עם ילדים

יש הרבה דברים מהנים לעשות עם ילדים בבולגריה, אבל לבולגריה יש היסטוריה עשירה ואוכל טעים מחוץ לסופיה. למרות שהבירה בדרך כלל אינה ידידותית לילדים, יש לה אזור היסטורי גדול במרכז העיר, וזה נהדר לילדים לחקור. בוורנה חשוב גם לראות את חומות העיר העתיקות והמבנים ההיסטוריים כמו גם את מרכז העיר העתיקה.

ברוז מלקו בטרנובו מטפלים בילדים בעוני מבחינה חברתית וחינוכית. תוכנית זו, המיושמת על ידי קרן ווהפאן העולמית בבולגריה, אינה כרוכה בתשלום ומאפשרת לילדים בגילאי 3 עד 7 להתפתח באמצעות פעילויות שובבות וחינוכיות.

בגיל 13 או 14 ילדים שגרים בפרניק ורוצים ללמוד בבית ספר מקצועי עוברים לסופיה לראשונה בחייהם

בשלב זה תוכלו לעשות את הטיול הראשון שלכם לבולגריה כדי לעבור את תהליך האימוץ הרשמי. לאחר שקיבלתם את הויזה והבאתם את ילדכם הביתה, תצטרכו לעשות טיול שני לבולגריה. לאחר סיום האימוץ בבולגרית יתקיימו הנסיעות השנייה לארצות הברית. תוכלו ליצור איתנו קשר למידע נוסף על הזמנת הטיסה עם ילדיכם או למידע נוסף על תוכנית בולגריה עם ילדים.

אם ברצונך לקבל מידע נוסף על התוכנית בולגריה עם ילדים

תוכל להתקשר ליועצי האימוץ שלנו או לשלוח לנו דוא"ל. אנו גם נדאג שאם אתה מעוניין, מדריך מנוסה יהיה נוכח במהלך ביקורך בבולגריה. אם אתה דובר בולגרית או אנגלית, אנא צור קשר עם קרן Waphans העולמית של בולגריה בדוא"ל, שלח לנו דוא"ל שלך או בקר באתר האינטרנט שלנו או בדף הפייסבוק שלנו, בולגריה – עם – ילדים בארצות הברית. ואם אתה מעוניין לראות אותך, תוכל ליצור איתנו קשר כדי לברר פרטים נוספים על התוכנית שלך ותוכניות הנסיעות שלך.

מלבד פלובדיב שהוזכר לעיל

ישנן מספר ערים נוספות המתאימות לטיול יום נהדר לסופיה. מוזיאונים רבים ומראות אחרים בבולגריה מציעים כניסה בחינם או בזול מאוד, כך שככל הנראה יש לכם הרבה הזדמנויות לחקור אם יש לכם זמן לטיול. חופשות ילדים יכולות להיות עשירות להפליא, שכן ישנם מוזיאונים רבים ברחבי בולגריה.

ישנם כמה מרכזי טבע לילדים ומוזיאונים נהדרים ויש גם הרבה אוכל ומשקאות נהדרים לילדים. לילדים יהיה כיף, ואילו להורים תהיה הזדמנות לערוך סיורים, ואילו כל המשפחה תיהנה מכל הדברים שאתה עושה בסופיה.

הקתדרלה

שנבנתה בסגנון ניאו-ביזנטי, היא אחד הבניינים החשובים ביותר בסופיה והכנסייה העתיקה ביותר בבולגריה. בתקופה הקומוניסטית היה כאן פסל ענק של לנין, אך הוא הוחלף בסופיה. בעוד שחלקם אומרים שהפסל הוא סמל של העיר, אחרים אומרים שהוא נקרא למעשה על שם כנסיית סנט סופיה.

מנזר רילה נמצא במרחק של כ -2.5 שעות מסופיה בתחבורה ציבורית

ואין אוטובוסים או רכבות ציבוריות אל העיר או ממנה, רק רכבת פרטית או אוטובוס היוצאים מ- Bulgaria Air. לילדים הנוסעים לבד או ללא ליווי, BulgariaAir מציעה את Bulgaria Air. הנוהל "קטינים לא מלווים" חל על ילדים בגילאי 3 עד 12 הנוסעים לבדם, בין אם הטיסה מופעלת על ידי חברת Bulgarians Air או חברת תעופה אחרת.

בבולגריה תוכלו לבקר בשגרירות ארה"ב בסופיה

כדי לקבל את הויזה לילדכם ולקחת אותו לבדיקה במרפאה רפואית שאושרה על ידי השגרירות. לאחר שהתיק שלך אושר על ידי ממשלת בולגריה, אתה יכול לקבל העברה כדי להגיע לבולגריה ולפגוש את הילדים ולקבל את ההעברה, או שאתה חייב לבלות לפחות 5 ימים בבולגריה עם ההורים שלך לפני שאומץ. בבולגריה אתה לוקח את ילדיך להגיש בקשה לדרכון ואז לוקח אותם לרופא בארצות הברית או לבית חולים באירופה או במזרח התיכון, לאחר שאושרו על ידי השגרירות במרפאות רפואיות.

ילדך יזוהה על ידי משרד המשפטים בסופיה

בולגריה, על סמך העדפותיך, מינו, גילך ומצבך הבריאותי. בולגריה מחייבת להגיש ארבעה דוחות על אימוץ עם חזרתך לבולגריה. חמשת הימים שביליתם עם ילדכם וצו האימוץ יופיעו בפני בית המשפט בעיר סופיה, שיוציא את צו האימוץ.

מסגרת הזמן לסיום האימוץ בבולגריה תלויה מאוד בגיל הילד שברצונך לאמץ. לאחר ביצוע העברה, להורה יש חודשיים לקבל את ההעברה, ובמהלכם עליו לבקר בבולגריה ולפגוש את ילדכם.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן