פלס לייזר לעבודות פנים

בין אם אתם עובדים על פרויקט שיפוץ הבית או רק מקשטים את הפנים שלכם, שימוש בפלס לייזר יעזור לכם לבצע את העבודה ביעילות. זה לא סוג מפלס הלייזר שבו אתה משתמש כדי להתחיל פרויקט גדול או שיפוץ, אבל זה בסדר לשרטט קווי רמה בעת תליית תמונות או מדפים. זה מגיע עם וו שמתחבר לקיר עם סיכות דמויות מסמר ופעם נתלו מפלס לייזר.

התאם את הלייזר שלו כך שהקרן תעבור אופקית על פני הסימונים על הקיר

כאשר הוא ממוקם קרוב לקיר פינתי או למשטח, הלייזר האופקי מגיע לשני הצדדים, ומספק קו מוצק לעבודה מעבר לפינה. הלייזר האופקי פולט רק קרן לייזר וניתן להשתמש בו כדי לבדוק את יישור הרצפה.

למרות שעבודה באור יום עלולה להשפיע על הנראות של הקורות

רמות לייזר רבות מיועדות לשימוש חיצוני. מפלסי לייזר מסתובבים הם אידיאליים לשימוש חיצוני מכיוון שהם יכולים להקרין מטוסים ב-360 מעלות אופקית, אנכית או שניהם. רוב מפלסי הלייזר המקצועיים מגיעים עם אפשרות הקרנה של 360 מעלות שיכולה לספק קו ייחוס על פני כל החדר. בעוד שהתועלת של קרניים אופקיות ואנכיות ברורה, לא ניתן להפריז במעשיות של לייזרים של 360 מעלות.

עבור רוב הפרויקטים הביתיים של עשה זאת בעצמך

לייזר קו סטנדרטי אמור להספיק, אבל אם אתה מתכנן לבצע פרויקטים בקנה מידה גדול, אתה יכול לבחור בלייזר 360 מעלות. בעוד שהחובב עשוי לצפות להשתמש בפלס לייזר רק עבור תיקונים גדולים יותר, קבלני עיצוב פנים ימצאו מפלס לייזר מקורה במחיר סביר למגוון רחב יותר של עבודות. ניתן להשתמש בפלס לייזר כף יד לעבודה פנימית על אזור עבודה מפולס יחסית. אם אתם מחפשים מערכת פילוס עצמית בתחזוקה נמוכה לפרויקטים של שיפוץ בתים, שקול את AdirPro Cube 2 Laser.

בקיצור

הכלי מיישר אוטומטית כאשר הוא ממוקם על משטחים משופעים בטווח של 4 מעלות, וחוסך לך זמן וניחושים. אתה תמצא את הלייזר AdirPro Cube 2 שימושי מאוד למדידת פערים בין נקודות על הקיר, ווים ויתדות הרמה. ערכת הרמה עצמית של Johnson Level היא מכשיר מיוחד המקרין קרני לייזר אופקיות ואנכיות כאחד, ויעזור לך עם יישומי פילוס מרובים בביתך. הוא כולל מצב נעילה ידני ייחודי המאפשר למקם את קרן הלייזר הצולבת לכל קו הקרנה זווית עם קליפ הרכבה מתכוונן.

למפלס הלייזר Klein Tools 93LCLS יש קרניים אנכיות וגם אופקיות והוא מצויד במאתר אלמנטים מובילים שיכול להיות שימושי בעת התקנת עוגני צינור

צינור או תקרה. הלייזר הקו הרב-תכליתי TBTeek מגיע עם שלוש אפשרויות הקרנה סטנדרטיות כגון אנכי, אופקי וצלב. הלייזר הקו הרב-תכליתי TBTeek מציע עיצוב עשיר בתכונות הדומה לאפשרויות תקציב אחרות הקיימות בשוק, כולל פלס 3 צירים ותאורת LED לשימוש לילה.

מפלסי הלייזר הטובים ביותר מפולסים ומפולסים על ידי הארה מדויקת של הקווים על פני השטח אנכית ואופקית

קרני לייזר צבעוניות המוקרנות אופקית על ידי לייזר מדויק יותר מספקות התמצאות עקבית ונוחה על כל משטח שאתה עובד עליו, בין אם זה קירות, רצפות או תקרות. מפלסי לייזר מקרינים קרן אור שיכולה לשמש כקו גיר חזותי כאשר נדרשת נקודת התייחסות אופקית ישרה.
בכדי לראות פרטים מורחבים על פלס לייזר לעבודות פנים עליך לגשת לאתר deko-israel.co.il

לפרטים נוספים בתחום של פלס לייזר במבצע ניתן לבקר ב- ishopy.co.il

סוג זה של לייזר יכול לשמש כצנרת וכמפלס בו זמנית. אתה יכול להשתמש ב-GTL2 Laser Square על קיר או רצפה כדי להשיג את הזווית הרצויה בלחיצת כפתור. דגם פילוס עצמי זה מצויד בלייזר אופקי סטנדרטי, לייזר אופקי 360 מעלות ולייזר אנכי 360 מעלות.

רוב הדגמים עם טכנולוגיית פילוס עצמי משתמשים בלייזר מטוטלת יחד עם מגנטים כדי להבטיח יציבות. הבסיס היציב של החצובה מקל על הזזת הלייזר אנכית או אופקית במהלך הפעולה.

דגמים מסוימים כוללים טכנולוגיית אור פועם וניתן להשתמש בהם עם גלאי לייזר חיצוניים

כפי שמרמז השם של מפלסי הלייזר המשמשים בבנייה, הם פולטים אור לייזר מנחה של 360 מעלות, מה שאומר שהם עדיין שימושיים גם אם אין קירות באתר העבודה ללכוד את קו הלייזר. תכונות מפלס לייזר מובנות מערכות פילוס עצמי יכולות להתקין קורות פילוס עצמי באמצעות מערכת כבידה, המספקת קווים ישרים ללא קשר לתנאי הרצפה.

אם אתה רוצה קו לייזר שעוטף את כל ארבעת קירות החדר

רמת הפילוס העצמי של Skil 360 מעלות (ראה אמזון) היא האפשרות הטובה ביותר שלך, גם אם היא קצת יותר יקרה. ה-SKIL 65ft מציע דיוק משופר ויש לו טווח מיקוד של 65ft, מה שהופך אותו לבחירה הטובה ביותר עבור פרויקטים פנימיים.

מושלם לשימוש פנימי או חיצוני. רמת לייזר זו פועלת עד 131 רגל בתוך הבית ו-165 רגל בחוץ בעת שימוש במקלט לייזר תואם במצב פולס. לייזר זה מרחיב את טווח DEWALT DW089LG ל-100 רגל בתוך הבית. הפלס קל מספיק לטיפול ידני עם פלס או סרט מדידה.

ברגע שהלייזר נמצא בטווח של ארבע מעלות מהרמה בפועל

הלייזר ידאג לכוונון עדין של המיקום הסופי. רוב הלייזרים לפילוס עצמי נותנים קו מדויק יותר ממה שניתן להשיג עם פלס. מפלס לייזר זה של Bosch 360 כולל נקודות אנך כדי לפשט את משימות ההידוק בכל סביבה, טכנולוגיית VisiMax להגברת בהירות האלומה האדומה ויעילות אנרגטית (הודות לסוללת ליתיום-יון 12V) ומספקת טווח של עד 100 רגל.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן