שחזור מפתח למכונית

מפתחות לרכב כבר אינם פשוטים וקלים לחיתוך כמו מפתחות ההצתה בחיתוך לייזר של שנות ה -80 וה -90. מפתחות הצתה זולים וניתנים להחלפה או להעתקה במחיר של 10 עד 70 שקל ברוב שירותי המנעולנים בתל אביב, חנויות לחומרי בניין וחנויות רכב. החלפת מפתחות לרכב נפוצה, ומפתחות קטנים יותר לעיתים רחוקות אינם במקום. הנה שבע דרכים בהן תוכלו ללמוד כיצד להשיג מפתח רזרבי. אם איבדת את מפתח הרכב או שהוא ניזוק, אתה יכול להגיש בקשה לביטוח רכב חלופי.

בכל פעם שמפתחות הרכב שלך ניזוקו, מוטעים או שבורים, יש צורך בהחלפת מפתח. אנו יכולים להציע שירותים אלה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. פוליסות ביטוח רכב שונות מכילות מפתחות חלופיים, כולל סוגים שונים של הפסדים.

אם איבדת את מפתח הרכב ונמצאת תקועה, תוכל להחליף אותו מיד. אם אתה זקוק למפתח רזרבי, ייתכן ושיני המפתח כבר לא יתאימו למנעול או יפתחו את הדלת בגלל בלאי. אם מפתח הרכב עדיין עובד, נסה לפתוח את דלת הרכב כמה פעמים.

זה לא קל כמו ללכת לחנות החומרה המקומית לחתוך מפתח חדש

בעידן המודרני תוכלו להחליף מפתחות לרכב מבלי שתצטרכו להחליף אותם. כיום, מחזיקי מפתחות אלקטרוניים יכולים לפתוח מגוון אפשרויות החלפת מפתחות נוחות (ולעתים קרובות יקרות יותר).

אם אתה זקוק להחלפת מפתחות מסוג זה, אין מקום טוב יותר מאשר במנעולן בתל אביב. צוות המנעולים לרכב המוסמך שלנו יכול לתכנת את המשדר והמפתח החדש שלך. לאחר שנוודא את בעלותך על הרכב, אנו נחתוך את קוד המפתח ממספר זיהוי הרכב שלך (VIN).

מנעולנים בתל אביב לרכב נייד שמגיעים אליכם ועושים את רוב העבודה באופן מקומי

לשירות המנעולן הנייד יש מפתח ריק המתאים לרכב שלכם, אותו תוכלו לקבל מהסוחר החלופי שלכם. מפתח חילוף לרכב יכול לעלות כ -250 שח ליחידה, וזה נתח קטן של שינוי.

על מנת לחסוך לעצמך כסף וצרות, מומלץ להחזיק מפתח רזרבי איתך. שירות המפתחות המקומי שלך עשוי להתמחה במפתחות לרכב, אז כדאי להסתכל. יש לך אפשרות להשיג את המפתח הרזרבי שלך מעוסק או משירות מפתח, האחרון בדרך כלל זול יותר.

אם אובדן מפתח לרכב אינו אתגר עבורך, פנה למנעולן מוסמך בתל אביב. אין ערובה מומלצת לכך שמפתח לרכב שאבד יאבד אם תנעל את המכונית, אך זה יכול לקרות אם אינך יכול לקבוע שאיבדת את המפתח במקום לא בטוח.

אם אתה יודע לאן ללכת להחליף את מפתחות הרכב שלך

חשב את העלות כדי שלא תיתקע אם המפתחות שלך נשברים, הולכים לאיבוד או נגנבים. שחק את זה בטוח על ידי ציון מיקום ספציפי ואחסון מפתח הרכב שלך בבית או בעבודה כשאתה מוכן לנהוג, כדי שתדע בדיוק היכן למצוא אותו. אתה יכול לחוות נעולות ברכב שלך בכל זמן ובכל מקום. מכיוון שאתה מכיר כעת את כל השיטות האפשריות להחלפת מפתחות הרכב האבודים שלך, אתה יודע כמה חשוב לאחסן מפתח חלופי. בעל מפתח רזרבי הוא משהו שאפשר להשקיע בו זמן וכסף, ולא חוסר הרשלנות הקטן של אובדן מפתח הרכב. הכנה אחת מראש היא זולה יותר מקניית חדש מחברת זכיינות.

מחיר מפתח רכב שאבד

הוא לעיתים רחוקות יותר מכמה שקלים ונסיעה לחנות החומרה. מחזיקי מפתחות ההיי-טק של ימינו נוחים, חזקים ובטוחים, אך לטכנולוגיה יש מחיר. אם יש לך מפתח רזרבי בבית, זול וקל להשיג תחליף בחנות החומרה המקומית שלך, לעתים קרובות בפחות מ -50 שקל.
למידע נוסף אודות שחזור מפתח למכונית ניתן לבדוק כאן: eyalock.co.il

אם איבדת עותק של המפתח המקורי שלך

תוכל להשיג מפתח חדש ממנעולן אם תציין את שנת הדגם להוכחת בעלות על הרכב. במקרה הנדיר שבשירות המנעולן שלכם אין מפתח ריק במלאי, תוכלו להיות בטוחים שהוא יזמין עבורכם אחד ויעמיד לכם ערכת החלפה בהקדם האפשרי. עלות החלפת מפתח לרכב שאבד בתל אביב נעה בין 200-600 שח, תלוי במותג ובדגם הרכב שלך ובעלות הכוללת של העבודה. אם אתם מחפשים את אחד משירותי המפתח המוכשרים והמחירים ביותר באזור המקומי שלכם, אל תחפשו אחר מפתח תל אביב לוקסטאר למפתח חלופי לרכב. כמנעולן מאומן ומוסמך, בתל אביב יכולה לפתור בעיות לנגד עיניך.

אם מפתח הרכב שלך נגנב ותרצה להתקין סט חדש של מפתחות לרכב או שתרצה לאפס את מפתחות הרכב

כדי למנוע מגנב לחזור לרכב שלך, התקשר אלינו ואנחנו נדאג מזה. הדרך הטובה והמהירה ביותר להחליף מפתח לרכב שאבד היא להשתמש במנעול מכונית או במומחה לרכב שיספק לכם רכב חלופי, אופנוע, מכונית, טנדר, משאית או סט קטנוע. בעמוד זה תוכלו לגלות כמה עולה החלפת המפתח, כמה זמן לוקח לקבל מפתח חדש ולקבל את המקור בחזרה. גלה על 5 דרכים להחלפת מפתחות לרכב שאבדו על ידי לחיצה כאן ואנחנו נגיד לך את הדרכים הזולות והמהירות ביותר להשיג מפתחות חלופיים.

אין זמן כמו תסכול של מפתח שבור לרכב שתוכל להימנע ממנו אם אתה מוזמן

אינך צריך לחכות לנעילת מכונית לפני שתחלוף איתנו את מפתחות הרכב שלך. אם שמתם לב שמפתח הרכב שלכם מעוות, התקשרו אלינו בהקדם ואנחנו נחתוך את המפתח הרזרבי תוך מספר דקות.

 

אתה עומד ליד הדלת ומבין שאין לך את מפתחות הרכב שלך והם לא במקום הרגיל שלהם. אחרי 20 דקות של חיפוש תזזיתי, עולה לכם שהמפתחות חסרים. פאניקה ולחץ מעיבים על חשיבתך ואתה רואה אותם בתדירות נמוכה יותר כשהם שלושה מטרים לפניך.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן