שירותי נוטריון ברומנית וחתימה על אימות מסמכים

בארצות הברית מינה נוטריון על ידי הממשלה או מטעמה לשמש כעד חסר פניות בעת חתימה על מסמכים חשובים. מסמכי האימות נחתמים על ידי פקיד וירג'יניה המכונה החותם הגדול או האפוסטיל ומאושר על ידי ממשלת חוץ, והוא ודאי בעל מוניטין טוב.

נוטריון

הוא עד ציבור הפועל כצד שלישי חסר פניות ואינו חותם על מסמכים עבור הצד החותם מרצון על המסמך. שירותים משפטיים לסטודנטים (SLS) מאמת מסמכים כגון צוואות, תצהירים וייפוי כוח, אך שים לב שאנשי הצוות אינם מסייעים או מייעצים לך במילוי טפסים או מספקים ייעוץ משפטי כלשהו. הנוטריונים שלנו יכולים לעזור לך להשתמש במסמכים הנוטריוניים שלך בארה"ב.

נוטריוני קובלט מוגבלים בהכנת מסמכים ברומנית ותרגום מסמכים רומניים לאנגלית

מסמכים אותם יש לאשר נוטריונים ברומניה כוללים הצהרה מהנוטריון כי החותם על המסמך נראה נוטריון, שהנוטריון מזהה את עצמו וחותם על המסמך בנוכחות הנוטריון. אם השלטונות הגרמניים אינם מקבלים את אישור הנוטריון על ידי נוטריון ומתעקשים שהמסמך יהיה חוקי ואישר על ידי נציגות קונסוליה גרמנית, פנה לנציגות הקונסוליה הגרמנית בארצך לתיאום פגישה.

אחת המשימות העיקריות של הנוטריון

היא לאמת את זהות החותם על המסמך על ידי בדיקה וחתימה. על הלקוח להציג את המסמך הנוטריוני המקורי למשרד לשירותים ציבוריים על מנת לקבל מסמך נוטריוני. הנוטריון אינו מאשר כי המסמך הוא עותק אמיתי של מדינת מישיגן.

מטרת האפוסטיל

היא לאשר את אמיתות החתימה על מסמך בכמותו של האדם החתום על המסמך ולשמש כחותם זהות או חותם על המסמך. המסמך המקורי שנחתם מול הנוטריון חייב להכיל את החתימה המקורית. אם ההסמכה שלנו קובעת שלמתרגם אין קשר עם הבעלים האישי של המסמך, איננו צריכים לעשות זאת, שכן ההסמכה שלנו מאשרת ומאשרת את זהותו של החותם המורשה ומספקת לך עותק מקורי עם דיו רטובה.

אם המדינה שבה יש לגליזציה של המסמך שלך אינה מקבלת את האפוסטיל

יהיה עליך להתחיל בתהליך מפרך ולוקח זמן של קבלת חותמת או סדרת לגליזציות המכונה לגליזציה. אפול פתרונות מספקת לך הנחיות מעשיות כיצד להשיג את המסמכים הנכונים לאימותם עם אפוסטיל ולתרגם אותם לאנגלית או רומנית לטופס האישור כנדרש. כדי שהמסמך שלך יהיה חוקי עם אפוסטיל, פנה ישירות לרשויות הרומניות.
למידע מורחב אודות שירותי נוטריון ברומנית וחתימה על אימות מסמכים מומלץ להעיף מבט ב- law-center.co.il

על מנת להיות מוכר ומתקבל על ידי הרשויות הרומניות

יש להשלים את שיטת הכנת המסמכים שמקורם בארצות הברית ואשר קיבל אישור של נוטריון על ידי תעודת אפוסטיל או תעודת חותמת אפוסטיל. ארצות הברית היא צד בוועידת האפוסטיל האג משנת 1961. אמנה זו מבטלת את הדרישה לגליזציה דיפלומטית וקונסולרית של מסמכים ציבוריים שמקורם באחת ממדינות האמנה ומיועדות לשימוש באחרת. מסמכים כאלה המונפקים במדינת אמנה אחת ומאושרים על ידי תעודת אמנה, מה שנקרא אפוסטיל, יכולים להיות מוכרים במדינות האמנה האחרות ללא הסמכה נוספת.

אם צילום מאושר על ידי שגרירות או אחד מהקונסוליות הכלליות או קונסולי הכבוד

יש להציג בפני הנוטריון את המסמך המקורי ובו העותק המתאים. על הצילום להיות מאושר על ידי הנוטריון כדי לוודא שהוא או היא מאשרים את ההעתק כאילו היה עותק מקורי של המקור, למשל עם ההצהרה: "אני מאשר כי מדובר בעותק אמיתי של המסמך המקורי.". את האותיות והסמלים של המסמך, כמו גם את החתימה וכרטיס הזיהוי שעל המסמך, יש להציג ולהבין על ידי נוטריון.

הפקיד סבור כי ניתן להשתמש במסמך למטרות שאינן חוקיות

בלתי הולמות או מנוגדות לאינטרסים של ארצות הברית. אימות החתימה על הנוטריון או פקיד הקונסוליה לאשר את שמו של מי שחתם על המסמך לפניו. לאחר שנוטריון המשפט האזרחי זיהה את הצד, עליו לוודא כי הצד יודע את תוכן המסמך ולבקש מהצד לחתום על העתק המסמך אצל הנוטריון. לבקשת הצדדים, הנוטריון יאשר את חתימתו של האדם שהופיע אצל הנוטריון ויחתום עליה בעצמו.

הציבור אינו פונה לנוטריון כדי לקבל מסמכים מטעם לקוחות הזקוקים לשירות מהיר. לא כל המסמכים שצריך להגיש נמצאים ברשויות כמו בתי משפט ומשרדי רישום מקרקעין. בנוסף, רוב סוכנויות האפוסטיל אינן מציעות שירותי אחזור מסמכים.

בארצות הברית

אפוסטיל מציעה שירותי אפוסטיל מואצים למסמכים ארגוניים ופדרליים המיועדים לשימוש ברומניה. ב- Apole Solutions אנו מספקים את כל השירותים הללו במקום אחד: איסוף מסמכים, לגליזציה, אפוסטיל, תרגום מוסמך, נוטריון וכו '. בכל הנוגע לאפוסטיל במולדובה, אנו גאים להציע ללקוחותינו את המומחיות של נוטריונים ומומחים מנוסים. בלגליזציה של מסמכים ציבוריים, המסוגלים להכין מסמכים המקובלים על ידי הרשויות והמוסדות הרומנים.

אם הסוכן שלך במדינה אחרת אומר לך שאתה צריך נוטריון בניו יורק

קליפורניה, פלורידה, אמריקה או כל מדינה אחרת כדי לאשר את המסמך שלך בלונדון, אתה טועה. רומניה חברה באמנת האפוסטיל בהאג וכל המסמכים הרשמיים המיועדים לרומניה דורשים אפוסטיל של שר החוץ. מדינות רבות שלא חתמו או השתתפו באמנת האג קיבלו מסמכי אפוסטיל לגליזציה.

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן