אוהל נגד גשם

בעוד שחלק מהאוהלים בגשם כבד הם בעלי קירות עמידים ביותר למים שאולי אינם זקוקים לכיסוי מלא, בחרו בגשם גדול ועוטף. אוהלי גשם רבים מגיעים גם עם חיפוי קרקע כדי לבודד אותך מאדמה רטובה, חרקים או כל גורם גירוי פוטנציאלי אחר. מספר חומרים מיוחדים זמינים עבור אקלים טרופי וקר.

אם אתה יודע שאתם צריכים אוהל לעתים קרובות במזג אוויר גשום אז מומלץ לקנות ולא להשתמש בהשכרת אוהלים

אתה יכול לרכוש אוהל עם מוטות חיצוניים. למרבה המזל, ניתן לרכוש את האוהלים הללו ברוב החנויות ברחוב או לא מקוון. מדריך לרכישת אוהלים עמידים למים כעת לאחר שהכרתם כמה מהאפשרויות הטובות ביותר לאוהל עמיד למים, אולי תרגישו מוכנים לקנות אחד עבור קבוצת החניכים שלכם.

בחלק זה

נדון במה לחפש בעת קניות עבור אוהל גשם כבד וניתן לך כמה טיפים לבחירה. אז, ריכזנו את המדריך המלא הזה כדי לעזור לכם למצוא את אוהל הגשם השוטף הטוב ביותר לקחת אתכם לטיול הבא שלכם. להלן שבעה טיפים לשמירה על האוהל שלך יבש וחופשה טובה בגשם.

אם אתה מתכונן היטב, קמפינג בגשם יכול להיות מאוד ממריץ. כמובן שאי אפשר להימנע לגמרי מהגשם, אבל אפשר להישאר יבש בעיקר עם האוהל הנכון. אם אתם אוהבים קמפינג ולחיות בגשם, אוהל עמיד למים הוא חובה.

הכנת אוהל יבש למקרה של גשם יכולה להיות אות הכבוד שלך ולעזור לך ליצור יותר קשר עם הסביבה

אולי יותר ממה שחשבת במקור. לא רק שאתה צריך לדאוג לקמפינג בגשם, אלא גם שיהיה לך אוהל שיגן עליך מרוחות חזקות ומזג אוויר סוער אחר. כפי שאתה יכול לדמיין, אחד הגורמים החשובים ביותר לכל חופה של גשם כבד הוא עמידות מזג האוויר. כאשר קונים אוהל לגשם כבד, אנשים רבים שמים לב יותר לאטימות למים של האוהל עצמו, ולא לחיים הכוללים של המקלט.

עם זאת

אוהל וסדין יציבים יכולים לשמור אותך יבש בגשם קל עד בינוני. המכונה גם כיסוי קרקע או אפילו כיסוי קרקע על ידי חלק, יריעת קרקע היא פשוט חתיכת חומר עמיד למים שמגן על טביעת הרגל (או התחתית) של האוהל שלך. מוטות ויתדות משמשים גם להנחיית האוהל לתוך האדמה ולייצב אותו, בעוד שמשתמשים בבדים אטומים למים כדי למנוע את הגשם. בדי הווילונות מכוסים בציפוי עמיד למים המגן מפני גשם.

פנים האוהל יישאר יבש בזמן גשם קל

העיצוב המוגן בפטנט הופך אותו לאוהל טוב עמיד למים אם תיתפסו בגשם שוטף בזמן טיול. זהו אוהל אטום למים נהדר לזוגות שאוהבים טיולים רציניים בגשם מכיוון שיש לו שני פרוזדורים בצד. עם זאת, זהו גם אוהל קמפינג נהדר לאנשים גבוהים ואני אוהב שיש לו פרוזדור כך שאתה יכול להשאיר חלק מהציוד שלך בחוץ אם לא יורד גשם.

לדעתנו

זהו אוהל הגשם השוטף הטוב ביותר ובוודאי יספק את כל צרכי הקמפינג שלכם. חומרים באיכות גבוהה וביצוע עמיד יעמדו גם בפני פגעי מזג האוויר, מה שהופך אותו לאחת הבחירות המובילות שלנו להגנה מפני רוח וגשם. עם ארבעה קירות נשלפים ושני לוחות נוספים כלולים, הוא עמיד יותר לפגעי מזג האוויר מכל מקלט אחר שמצאנו.

לעידנ'ס מגוון גדלים של אוהלים

כולם ניתנים להשכרה, מתאים לאירועים ועוד, מה שהופך את האוהל לחופה פתוחה. שני וילונות כלולים יכולים להיות מחוברים בקלות לדפנות האוהל להגברת ההגנה מפני השמש, הרוח והגשם ופרטיות רבה יותר באתר קמפינג עמוס.

כן

שקול לרכוש אוהל עם פתחי אוורור על גג האוהל הפנימי שלך כדי למזער בעיות עיבוי. עם כיסוי גשם המכסה את האוהל הפנימי, המרווח בין שני הבדים שומר על אוורור האוהל ועדיין מוגן מפני גשם. למרות שזה אולי נראה מוזר שרצפת אוהל משתרעת על קיר, החוזק והאיטום המוסף שאתה מקבל עם בד רצפה יציב יכולים לספק הגנה מסוימת מפני פגעי מזג האוויר בעת קמפינג על קרקע רטובה. אתה יכול להסיר הרבה מטיפות הגשם האלה פשוט על ידי ניעור קלות של האוהל הפנימי לפני שתפיל אותם תוך כדי תנועה.

ברוב האוהלים בעלי קירות כפולים

תצטרך להקים תחילה את אוהל הרשת הפנימי ולאחר מכן את כיסוי הגשם. הדבר מהווה בעיה עצומה מכיוון שהאוהל הפנימי שטוח ואוסף מי גשמים. הם נוטים לבעיות עיבוי, כך שגם אם תצליחו להרים את האוהל שלכם בגשם מבלי להירטב, הוא עדיין ירטב בפנים עקב עיבוי. עם זאת, קמפינג בגשם, במיוחד הקמת האוהל בגשם, יכול להיות מעצבן.

לא משנה באיזו שיטה תשתמש

כדי להקים אוהל בגשם, אתה עדיין תעמוד בגשם. אי אפשר להתקין את האבה האבה בגשם שוטף מבלי להירטב את הפנסים הפנימיים. להיפך, קמפינג בגשם יהיה שקט מאוד וכמובן יבש מאוד. פתאום יש לכם מקום נטול גשם, אפשר לבשל בו, לבלות, להצל או להקים אוהל מבלי להירטב מהגשם.

אם אתם מתכננים לרדת גשם כשאתם מקימים את האוהל שלכם

פשוט השתמשו בחבל מטריה כדי לאבטח את הברזנט הנוסף לראש האוהל. אוהל זה מצויד עם מוטות סיבי זכוכית, יכול לשמור על חוזק טוב ברוח קלה ובגשם, ועמיד, מתאים לטיולים פנאי. בנוסף, מבנה האוהל מקל על התקנתו, שאורכת בממוצע 10 דקות, והמבנה שלו נשאר יציב ועמיד למים בגשם קל.

אוהל זה יכול להכיל בנוחות שלושה או ארבעה אנשים ויש לו שתי דלתות לגישה נוחה

כאשר מטיילים בקבוצות גדולות, אוהל זה יכול להכיל עד תשעה מבוגרים ומספק את השקט הנפשי שגשם ומזג אוויר קריר לא יסיחו את דעתם של אנשים מהכיף שלהם. זה יכול להכיל שלושה מבוגרים, אבל הקבוצה שלך תצטרך להתכרבל קרוב יותר.

באמצעות מוט טרקים רגיל

קל להקים אותו ללא צורך במוטות אוהל מסורתיים. עוצב עבור שני אנשים, אוהל קריין קריק הוא אידיאלי לקמפינג באזורים הכפריים או הכפריים. בין ההצעות הטובות ביותר של החברה לקמפינג עמיד למים הוא אוהל טוב

 אוהל יכול להיחשב האוהל הטוב ביותר עבור תנאי גשם

אוהל זה עשוי מבד ניילון כפול בעל פטנט קל משקל סגור במלואו עם סרט פוליאוריטן  PVC, אוהל זה עמיד מספיק כדי לעמוד בגשם כבד. אם אתם מחפשים את האוהל העמיד למים הטוב ביותר עבור גשם ומזג אוויר קר

 

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן