מארז יין טוב

סיבה אחרונה מדוע כדאי לכם לקנות מארז יין היא שקל לעקוב אחר הבקבוקים שלכם. אם אתם מתכננים למכור את הבקבוקים שלכם מחדש, ניתן להעביר את היין למחסן מקצועי ובחזרה באריזה המקורית.

אמנם ישנם יתרונות רבים ברכישת מארז יין, אך יש לזכור גם כמה חסרונות. אמנם יש תומכים בקניית קופסאות יין לכל המצבים, אך לא כולם חושבים שהם רעיון טוב.

יש חנויות משקאות בשכונה שלך, ובחלקן יש יינות אדומים טובים. ישנם אתרים שמוכרים יינות טובים בזול, אך טרם הבנו כיצד לבצע הזמנה. אפשרות נוספת היא רשת גדולה כמו בורסת הוויסקי של הרודס, שבה מחלקת יין בלעדית.

להלן מדריך שהצגנו בפניכם. אם אינך מוצא יין אדום שמעניין אותך, לחץ כאן. מדריך זה ייקח אתכם לרשימה מלאה של קופסאות היין האדום הטובות ביותר באמזון. אנו נדריך אתכם בעובדות החשובות ביותר לגבי כל מקרה יין שתוכלו להזמין.
למידע מורחב על מארז יין טוב יש לבדוק כאן: hermitageonline.co.il

בהתאם ליין ולכרם, ניתן להשתמש בגדלים שונים של בקבוקים. חבית יין רגילה היא 60 ליטרים וניתן למלא אותה 300 או 750 בקבוקים. סה"כ 9 ליטר יין במזוודה שווה ערך ל 60 מנות יין, בתנאי שיש לכם כמות סטנדרטית של 5 אונקיות יין.

בקבוק המגנום

הוא חבית של 15 ליטר שבה מייצרים שתים עשרה וחצי מקרים של יין. ניתן להשתמש בבקבוקים הגדולים למנות קטנות, בצירות ויינות איכותיים. כל מקרה מוזל כדי להפחית את העלות של בקבוקים אחרים ויקרים יותר כדי לקזז את הסכום הכולל.

בחנות יין שאתם סומכים עליה תוכלו לחוות הרפתקה שתמתיק את היום עבור הקמעונאים שלכם על ידי בקשה מהם להרכיב עבורכם מארז מעורב

בהתחשב בתקציב ובהעדפות היין שלך, תקבל מזוודה מלאה בהפתעות משמחות. אם אתה תוהה מדוע לא קנית דיור, נראה שהוא נעלם מהר יותר ממה שהיית מצפה.

ישנם יינות אדומים בשווי של כמה אלפי יורו

יבול מיוחד של יקבים ידועים. ניתן חגיגות, פגישות, ארוחות, פרטים מיוחדים שאף לא ידוע שהם יינות אדומים. רשימה זו של קופסאות היין האדום הטובות ביותר אינה רק אחד מהיינות המסוימים הללו, אלא היא מדריך לתת לכם מושג על היינות האדומים הטובים והמשתלמים ביותר שתוכלו לקנות מבלי לבזבז אלפים.

בשביל האתגר לבנות קופסה עם 12 בקבוקים תמורת 250 דולר

מומחי היין שאנחנו מעריצים סיננו במאות בקבוקים כדי למצוא את הקופסה הטובה ביותר האפשרית, כך שלא תצטרכו. בחרנו קמעונאים לספק, הם למדו באילו קמעונאים לבחור, והם נענו לאתגר. פיליפ-אנדרה לאב, מייסד גרנד קרו ושות ', נענה לאתגר שלנו ובנה מארז יוצא דופן של 12 בקבוקים בסך כולל של 250 דולר יין.

מועדון יין החודש

המספק יין מאז 1972, הוא אחד הפלטפורמות המקוריות והמוכחות עם מגוון אפשרויות המנוי ומחזורי המסירה המכסים את אזורי היין הגדולים בעולם. חברות במועדון היין מרתף מנסה ליישב תגליות חדשות עם קלאסיקות נצחיות, ותוכלו לצפות בזנים הטובים ביותר ממפיקים וסגנונות פופולריים ובלתי צפויים. קטגוריות החברות כוללות יינות של 90 נקודות, יינות טבעיים של החוף המערבי, שלשות אדומות, יינות מבעבעים ורבים אחרים, כאשר גדלי הבקבוקים משתנים לפי קטגוריות.

חובבי יין מנוסים יודעים שיש זמן ומקום לאגרוף, אבל זה לא חייב להיות חסר גבולות. קופסת יין ידידותית, ניידת וטעימה היא אופציה נהדרת לתוכניות השתייה בקיץ. מועדון יין החודש הוא אידיאלי עבור שותי יין מזדמנים שרוצים להכיר יין.

אם אתה נותן עדיפות לאחסון נכון, כדאי לקנות נרתיק יין. במקרה אחד, היין נשמר במקום אחד, מה שמונע את פתיחת הבקבוק בטעות. יש גם חיסכון בעלויות בקניית קופסאות יין, המאפשרות לראות כיצד היין הבשיל לאורך זמן.

יש קמעונאים שמוכרים גם יינות מעורבים

מה שמקנה לרוכשים את האפשרות לבנות את קופסת היין שלהם מאפס. יינות מעורבים עשויים להיות בעלי ערך רב יותר מבצירים בודדים, תלוי באיכות היין. סוחרי יין אצילים מוכרים לעתים קרובות קופסאות של שישה עד שתים עשרה בקבוקים עם אותה תווית בציר.

עבור מארז יין עם 12 בקבוקים, אנו מעריכים את המשקל הכולל בהתבסס על משקל בקבוק יחיד. אם תזמין כמות קטנה יותר, תגלה כי עלויות המשלוח משתנות לפי משקל. שגיאה בצד הזהירות, נניח שכל מקרה שוקל מעט יותר מסכום הבקבוקים.

מזוודות ניתן למצוא ולהרכיב בנקודות מחיר רבות

אך אם אתם מתכננים להוציא מעל 100 דולר על איכות הגונה (למשל מחיר המטרה הוא להכפיל את מחיר הבקבוק הרגיל שלכם ב- 12. זה ייתן לכם מקרה זה בערך מחצית מאיכות היין אליו היית רגיל ותקבל הנחה בסתיו.

מועדון היין רוצה שתירשם ותמשיך לקבל את קופסאות היין שלהם

אם תחליט להמשיך לקבל קופסאות יין ממועדון היין, העלות תעלה ל -170 דולר לארגז, או 14 דולר לבקבוק. יש כמה מבצעים זמינים כשאתה נרשם למועדון היין קייס שלהם ותוכל לגלות איך זה עובד לטובתך. – —- יין חקלאי יבש הוא מועדון יין טבעי המוקדש להביא יינות איכות למצבם הטהור ביותר מבלי להוסיף או להסיר יינות מרחבי העולם (עם דגש על אירופה) ולבקבוק אותם בטוהר המעבדה. מוצרים מבקבוקים המקפידים על נוהלי חקלאות העומדים בתנאי הטבע, הקיימות והביודי של התעשייה סטנדרטים שמיים. היינות מוערכים על פי המראה שלהם והיכן הם מתחילים לקטגוריה "האיכות הטובה ביותר".

תוכן עניינים

מקלות הליכה

חקור את עולם מקלות ההליכה דרך קטגוריית הבלוגים המקיפה שלנו המוקדשת אך ורק לעזר חיוני זה לניידות. גלה את ההיסטוריה שלו, הסוגים, היתרונות שלו וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן